DuÅjag skrev 2012-07-08 22:31:18 följande:
Får jag vara med här?

vi gifter oss den 10de,.. alltså på fredagen! Min pappa och hans fästmö fyller år på lördan å hon fyller 30år och ja vill verkligen inte förknippa våran lyckliga dag med henne så fredag fick det bli.. Ganska mysigt faktiskt för vi får en hel spahelg efter vigseln :)
Jag har börjat få panikångest.. det började igår..
Det är så att jag är VÄRLDENS kontrollfreak och ber inte gärna om hjälp vilket resulterat i alldeles för mycket press + att ja jobbar heltid och även extra på ett annat jobb nu! SUCK! gnäll helena ;) men men det kommer bli så ruskigt bra när det väl är the W day :)
vi ska gifta oss ute och har färgtema lila,silver och vitt :)
Klart du får vara med. Det är min 25-års dag. =)
anne87 skrev 2012-07-09 08:19:15 följande:
Hej alla brudar! Här fått ett litet problem som nån kanske kan hjälpa mig med? Min svägerska ska göra min frisyr. Grejen är att jag hittade en tutorial som hon. Testade att göra men det blev inte alls bra. Nu testade jag själv och blev jättenöjd. Hur ska jag göra? Ska jag själv göra frisyren och riskera att såra min svägerska eller ska hon göra en enklare frisyr som hon klarar? Vill ju hellre ha den lite svårare... (skriver på mobilen om det ser rörigt ut, hoppas det går att förstå ändå)
Låt henne göra den uppsättningen du vill ha fler gånger så hon får träna och blir det inte bra så förklara att du har fått den bra och kan testa göra den själv på bröllopsdagen men att hon gärna får vara där och hjälpa till om det går åt pipsvängen(?).