Hanna05 skrev 2012-07-04 21:48:41 följande:
Vi kommer tacka alla som gjort något extra.
Mina två tärnor: Har köpt deras klänningar, men ska få tillbaka dem sen. De kommer även få var sitt armband från
loveandbeproud.se, ett hjärta där det står "Tack + bröllopsdatumet"
Min mans två bestmen: De kommer få var sin fluga, som de får behålla. Sen får den ena en fickkniv med gravyr "Tack" och den andra ett visitkortsetui med gravyr "Tack".
Vårt värdpar kommer få en restaurangcheck på 500 kr, plus att killen får en penna med gravyr och tjejen kommer få ett halsband med gravyr från loveandbeproud,se och pennan är från
getpersonal.se
Våra föräldrar kommer få var sin korg fyllda med hemortens marmelad och dylikt, vin med våra ettiketter, finare pasta, olja, choklad, kaffe, te och lite annat. Kvinnan får ett halsband med gravyr och mannen får manchettknappat med gravyr. Allt från loveandbeproud & getpersonal.
Hon som sjunger under vigseln: Ett halsband
Ett par som spelar under vigseln: Får biobiljetter
En vän som ska fota under festen: En ölprovning.
Brudnäbben: Ett armband från loveandbeproud
Ringbärare: Ett presentkort på Barnens hus på 100 kr
Tror inte jag glömt någon nu :P
Jo!!!!!
Serveringspersonal
De kommer få var sitt hjärtformade decilitermått + ett presentkort på 300 kr. Har dock inte bestämt om det blir spa eller restaurang :) Kom gärna med tips
det var verkligen generöst av er =) ..
serveringspersonal kommer vi betala för ...och föräldrarna kommer få nått fint efteråt =)..dem har ju ändå gett oss 25 papp till bröllopet...det fanns superfina saker på den sidan du beställer ifrån ...blir nog armband till tärnorna därifrån men blir nog ett av dem billigare då dem ändå får kläder och allt....får kolla ebay ..kan ju köpa manchettknappar där om inget annat till männen =) tack för du svara ..och så fick jag tips på sida..