• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Lillis82

bara 3 veckor kvar nu brudar!! nu börjar det verkligen närma sig... och så mycket kvar att göra..

Idag skickade vi ut ett inför bröllopet mail till alla gäster.

Vi tänkte som så att även om bröllopet är på våra huvuden så är det möjligt att våra gäster kanske inte tänker på det varje dag hi hi..så i mailet gav vi en länk till vår hemsida med vägbeskrivning till kyrkan och lokalen och uppmanade de som ville hålla tal att kontakta toastmastern nu samt att det kan va hög tid att boka boende om man vill bo över. etc.

har legat sjuk en vecka och hoppas jag blir frisk tills det är dags att gå nedför altaret med pappaGlad 

• delly

Oj, ja det är bara tre veckor kvar, Har precis skickat mail till våran vigselförrättare om hur vi vill ha det. planerat hur det ska se ut i trädgården: bänkar är fixat (lägger på vitt tyg), Bröllopsbågen har vi fixat med armeringsnät som vi ska klä i vitt tyg. Balonger som vi ska ha runt om vigselplatsen..Såpbubblor är inhandlat... Våra & barnens kläder är strykna.

Sitter nu & fundera om vi ska ha bröllopstårta eller ej. vi ska ju ha picknik.....

Tänker bara OJ HAR JAG GLÖMT NÅGOT ????????????????????

Har jag missat något ?????

• moa2012

Jag har som sakt inte kunnat bestämma mig för vad jag ska ha under klänning innan och beställde därför ikväll.
    det blev en strapless wonderbra med string till och så tänkte jag ha stay-ups.. frågan är ska jag ha beiga stay-ups som jag själv tyckte såg bäst ut till eller ska jag ha vita?

de blir ju givetvis inte så vita på ett par människoben..utan skyltdockan är ju vit så dem blir ju lite mer neutrala..

vad tror ni??

• durrasflikka
    moa2012 skrev 2012-07-22 21:45:26 följande:
    Jag har som sakt inte kunnat bestämma mig för vad jag ska ha under klänning innan och beställde därför ikväll.
    det blev en strapless wonderbra med string till och så tänkte jag ha stay-ups.. frågan är ska jag ha beiga stay-ups som jag själv tyckte såg bäst ut till eller ska jag ha vita?
    De hudfärgade tycker jag du ska köra på.
  • Rosi

Nu är det bara 19 dagar kvar till bröllop!! =)

Imöra så ska vi träffa våran präst.. ska bli intressant.. Hur läge brukar det ta?

Sen så börjar jag bli nervös för att ett smycket set inte kommer hinna fram innan bröllopet.. Även om det var en månad sen jag beställde... Får skicka ett mail till dem ikväll...

Hanna: Hur var din Möhippa??

• Millan1984
    Rosi skrev 2012-07-23 06:06:57 följande:

Imöra så ska vi träffa våran präst.. ska bli intressant.. Hur läge brukar det ta?

Sen så börjar jag bli nervös för att ett smycket set inte kommer hinna fram innan bröllopet.. Även om det var en månad sen jag beställde... Får skicka ett mail till dem ikväll...

Hanna: Hur var din Möhippa??

Vi var i kyrkan i ca en timme. Först satte vi oss ner och pratade om oss, fick lite information osv, sen gick vi mot utgången och hon ledde oss igenom hur vigseln skulle gå till...
  • durrasflikka
    Rosi skrev 2012-07-23 06:06:57 följande:

Vårat möte igår tog 45 min, men den prästen har döpt vår son så han vet redan lite vem vi var så vi gick igenom hur vi vill ha det och vad han tyckte osv.
  • lotta68

Någon som har ideér på fin dukning...Blir nog E-bords sittning.Vi skal ha skaldjurs buffé.
    Vi bor på västkusten och har en tanke om färgerna blått och vitt...eller andra förslag???
    Tänker dekorera med olika hav ateraljer på buffén..som mussel skal,snäckor osv...

Tacksam för förslag Solig 

Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?