FruStendahl skrev 2012-07-24 11:24:48 följande:
Jag blev hippad 14 juli, jag fyllde även 25 då :) så jäkla roligt!!
Min m2b väntar fortfarande på sin tur, jag börjar få lite smått panik nu, bara 2 veckor och nån dag kvar! igår pratade jag lite med floristen, vi har träffat fotografen och tagit lite kort, när bör man träffa prästen? han har inte hört av sig, ska vi göra det?
Hur ska ni göra, gå in tillsammans med mannen eller med eran pappa?
jag har beställt underklädr men inget har kommit än, blir änna lite smått crazy snart, och den där bordsplaceringen, haha.. hur ska man sätta folket? vi tänkte sätta alla par mittemot varandra så att dom ändå får en "ny" person breve sig..
vilken utgångsmusik ska ni ha? kan man ha Takida-curly sue som utgångsmusik?
Vi satte folk som kommit till oss och bett om att få sitta nära sin sambo/partner snett mitt emot varandra så de kan prata men ändå har andra som de kan lära känna. De andra som vi vet gillar att träffa nya människor har vi satt lite utspritt så det alltid finns någon de känner och någon de kan prata med i närheten.
Jag kommer gå in med min pappa (min mamma är handikappad så det går inte att gå in med henne) min blivande står längst fram i kyrkan tillsammans med tärnor och marsalkar (väldigt liten kyrka så hade blivit svårt att komma in på rad då det inte finns så mycket plats att ta vägen där framme.. hi hi
Vi går in till Mendelsons (säkert felstavat)
Vi går ut till Oh my God - The Moniker
Jag har listat ut att min hippa blir helgen innan bröllopet samtidigt som min sambo får sin svensexa.. Min sambos svensexa kommer hålla på hela helgen då de åker till Budapest på fredagen och är åter på söndagen.. Känns lite stressande då min sambo är bortrest nu i 9 dagar så vi har inte så mycket tid över innan bröllopet när han kommer hem..

men ser fram emot hippan

och hans svensexa.