anne87 skrev 2012-07-23 19:07:56 följande:
Jag har också lite finjusteringar på min klänning, sambon på sin kostym och brudnäbbsklänningarna som måste göras. Kan knappt fatta att det är så lite tid kvar!
Vad kul för er som blivit hippade, väntar fortfarande med spänning på min egen :).
Hamnade dessutom i ett dilemma gällande min blivandes svensexa. Våra grannar (som vi umgås extremt mycket med och är bland våra närmaste vänner) berättade vad svensexan skulle kosta vilket gör att han inte kan vara med. 860:- plus mat och dryck åt sig själv skulle kalaset gå på (vet dessutom en till som dragit sig ur på grund av det). Vet inte hur det ser ut för er men för oss är det mycket pengar. Jag vet dessutom att min sambo vill hellre spela bowling (göra något billigt) och att alla kommer än att det blir dyrt och folk inte kan vara med för att de inte har råd. Ringde iaf och pratatde med en av de som anordnar det hela och sa att jag vet att de har dragit sig ur pågrund av priset och att min sambo hellre vill att alla ska komma. Tycker det är så himla svårt, vill verkligen inte lägga mig i men om vår granne inte kommer blir min sambo jätteledsen speciellt om det är av den anledningen (när han sagt hellre att alla kommer och det är billigt). Gjorde jag helt fel?
Jag tycker du gjorde rätt.. Min m2bs svensexa kostade lite över 2000 kr/pers och det tycker vi är alldeles för mycket, men nästan alla hans vänner var med och han är mer än nöjd med dagen.. =)
Jag har ingen aning om vad min möhippa kostade men det som var lite synd är att vi var 4 st till en början och efter halva hippan så kom en till (hon är florist och hade ett bröllop tidigare på jobbet). Men jag älskar den dagen jag fick iaf. =)