• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Soldemor

Ninnnis skrev 2010-10-21 16:05:43 följande:
    Åh vad gärna jag hade velat trollat fram en fet trissvinst till Flamman, Blommis, Soldemor och alla andra som vill ha!

Ja tack!

• passionsblomman

Jag har den där efterhuvudvärken som blir efter ett migränanfall. Ont men inget mot anfallet liksom. Men man känner sig ju som att man gått genom en köttkvarn eller så.

• Soldemor

*kramar Blomman och ställer fram gott, grönt te med blomsmak...*

*---och en påse godis*

• Norrskensflamman

passionsblomman skrev 2010-10-21 16:09:52 följande:
    Jag har den där efterhuvudvärken som blir efter ett migränanfall. Ont men inget mot anfallet liksom. Men man känner sig ju som att man gått genom en köttkvarn eller så.

Ja, man brukar känna sig som att man har värsta baksmällan Arne.

Kram på dig!

• Norrskensflamman

Nu ska jag dra  hem.
    Ikväll har jag planerat att göra något som jaginte gjort pålänge och som jag tror att jag verkligen behöver för att få lite energi och endorfiner i rörelse; Gå på körövning
    Hoppas ingen i familjen, eller någon annan för den delen, omkullkastar mina planer...

Tjingeling!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-21 16:09:52 följande:

Usch, det låter inget vidare. Kram på dig!

• Ninnnis

Flamman, ha det så trevligt på körövningen!

Jag ska också köra hemåt och njuta av att inte få/behöva träna, utan bara slappa med älsklingskillarna ♥

• Daa

Jag har jobbat över litegrann idag för ibland kan man inte styra över sådant, men jag har tagit det lugnt så det har gått lite bättre än jag trodde det skulle göra.

Ringde maken för att berätta att jag blir sen och han sade att det har kommit ett brev från FK. Tvingade honom att öppna.
    "Vi har tagit emot din begäran om omprövning och det kommer att ta ca 6 veckor att behandla det." Aaaaaaaaargh!
    Vad ska jag göra nu? Om lite drygt fyra veckor var det tänkt att jag skulle ha packat ihop mina prylar och gå hem.
    Imorgon tänkte jag ringa min läkare för att rådgöra med henne om eventuell deltidssjukskrivning fram tills det är dags för havandeskapspenning. Sex veckor? Vad är problemet? Att ge avslag från början gick ju väldigt fort. Maken tror att det gick så fort då för att de aldrig brydde sig om att läsa mina papper.

*kräks ilska och frustration och undrar vem jag ska skalla: chefen som skrev fånigt låga vikter utan att höra med mig om det verkligen stämmer eller den som har skrivit regelverket*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans