• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Nu är det dags att få lite ur händerna här. Idag skall vi hämta Es yngsta kusin på dagis och leka lite med henne. Skall bli mysigt.

• Norrskensflamman

lanovia 08 skrev 2010-10-21 10:42:11 följande:
     Vet inte om det finns någon åldersbegränsning för när man får ha det tufft med ekonomin.
    Känns som om det borde finnas en sån just nu...
  • Norrskensflamman

lanovia 08 skrev 2010-10-21 10:51:29 följande:
    Nu är det dags att få lite ur händerna här. Idag skall vi hämta Es yngsta kusin på dagis och leka lite med henne. Skall bli mysigt.

Mys på ni, kram o

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-21 10:41:41 följande:
    Villemoa o Ninnis och alla andra fantastiska trådisar som ger mig styrka och pepp:♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Right back at you! ♥

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-10-21 10:41:41 följande:
    Villemoa o Ninnis och alla andra fantastiska trådisar som ger mig styrka och pepp:♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tack det samma!

• Aleta

Flamman, du är verkligen fantastisk som orkar med att vara pedagogisk i allt detta. Att bara våga släppa kontrollen så att han ska få lära sig!
    Jag håller tummarna att ni får riktigt bra betalt för bilen också.

• Aleta

I morse fick jag en privat visning av ett litet bildspel som läraren i förskoleklassen hade gjort. Så himla gulligt och omtänksamt att tänka på att vi inte var med på föräldramötet förra veckan. Bildspelet var så idylliskt så man som mor fick tårar i ögonen (det där gråtmilda som enligt Passionsblomman aldrig går över ). 

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans