• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Tacos och så kanske jag ber Oriflamekonsulten komma hit och ha lite visning av nya produkter och sånt? VAd tror ni   Jag har inte sålt på ett tag, men man kanske skulle ha en nystart nu...

• lanovia 08

Agree

Ninnnis skrev 2010-10-21 15:21:09 följande:
    Blommis och Flamman, ni är INTE misslyckade! Ni är två av mina stora fördbilder som kvinnor och mödrar. Det är klart att det kan kännas pissigt, men ni ska vara stolta över det ni har byggt upp och över dem ni är. KRAM på er! 
  • Hvidbrud

Flamman: jag håller med din kollega! Aldrig i mitt liv att jag skulle kunna hinna hänga med er och bada barnet om jag inte hade min iphone. På riktigt. Och mat lagar den nästan. Pplikationer med goda lätta recept med inköpslista (sparar massor av tid) googla allt man inte kan stava till men kan uttala. Googla allt man vill veta NU. Karta med gps, så man kan kolla upp var är det nu flammans stad precis ligger och hur tusan hittar jag till mvc. Den är en sån grej man verkligen undrar hur man klarade sig utan innan.... Fast den äter upp radbrytningen på bt och det är ett fett minus...

• Hvidbrud

Tacos är alltid gott! Eller en halvsida lax i ugnen med citron och vitt vin i folie, med pressad potatis. Gott enkelt och vackert att servera! Och gott med vitt till... Med lemonmarenguepaj till efterrätt.... Mmmm.....

• Norrskensflamman
    Hvidbrud skrev 2010-10-21 22:02:19 följande:
    Flamman: jag håller med din kollega! Aldrig i mitt liv att jag skulle kunna hinna hänga med er och bada barnet om jag inte hade min iphone. På riktigt. Och mat lagar den nästan. Pplikationer med goda lätta recept med inköpslista (sparar massor av tid) googla allt man inte kan stava till men kan uttala. Googla allt man vill veta NU. Karta med gps, så man kan kolla upp var är det nu flammans stad precis ligger och hur tusan hittar jag till mvc. Den är en sån grej man verkligen undrar hur man klarade sig utan innan.... Fast den äter upp radbrytningen på bt och det är ett fett minus...
    Ja,ja *suckar och himlar med ögonen* jag är väl en stofil då

Så nu vet du var jag bor då Bara därför är jag beredd att omvärdera iPhone

• Norrskensflamman
    Hvidbrud skrev 2010-10-21 22:06:30 följande:
    Tacos är alltid gott! Eller en halvsida lax i ugnen med citron och vitt vin i folie, med pressad potatis. Gott enkelt och vackert att servera! Och gott med vitt till... Med lemonmarenguepaj till efterrätt.... Mmmm.....
    Mmmm... det vattnas i munnen.

Grejen är den att vi brukar vara en typ 12 hysteriska tjejer (ryska). Hos de andra har alla haft med sig nåt som vi ställt på bordet. Zakuzki på ryskt vis. Olika sallader, inlagd svamp, piråger och sånt. Så bordet är fullt med en massa olika smårätter som man plockar.

Tacos behöver man bara fräsa färsen (eller kyckling), värma bröden och skära lite grönsaker och langa fram lite såser. Och bordet blir fullt med mat att plocka och umgås kring. Eller så kör jag på knytis som vi brukar. Det kanske blir bäst. Om Oriflamekonsulten kommer får hon smaka rysk, underbar mat

• Hvidbrud

Ja, disken ska bara vara glad för att den blir ren. Diska är det värsta jag vet (efter att dammsuga..) så att sjunga när jag diskar får mig på bättre humör och jag kan fokusera på rösten istället för på smutsdiskblä... prövar att vaddetnuheter så att jag förknippar det med något jag gillar...

• Hvidbrud

Ja knytis är kul och gott! Om fet inte var så sablans långt till dig skulle jag vilja titta förbi!

• lanovia 08
    Hvidbrud skrev 2010-10-21 20:40:00 följande:
    Vet ni vaaaad? Jag tror jag kände någon flaxa till i magen idag! Det är väldigt tidigt men det var en välkänd känsla! *hjärtar*
  • Hvidbrud

Nä, sjunde dagen på raken på jobbet i morgon, så det blir nog till att släpa sig i säng... NU. Eller snart... När jag orkar flytta mig från soffan med sköna filten....

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans