• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman
    Hvidbrud skrev 2010-10-21 22:25:33 följande:
    Ja, det tar bara typ 17timmat och 47min att köra dit med trafik... Eller 7dagar och 4timmar att gå...
    Ja men då så! Perfekt Du hinner t o m om du GÅR!! Skåne är inte så ocentralt placerat ändå

• Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-10-21 22:27:36 följande:
    Hvidis, Lilla Flax! ♥Flamman, härligt att du blev så glad av kören, du lyser rakt ut i tråden! Lanovia, håll iii dig där i stormen!
    Åh, där dök du upp, precis när jag ska gå och sova! Hej

Jo, kören är en riktig energikick. Jag sa ju att det är DET jag behöver för att få ny energi Endorfinernas påverkan är inte att förringa.

Alltså kören ger mig faktiskt ännu mer i energiväg än träning. Men den gör inget åt bukfettet. tyvärr.

• Hvidbrud

Det var med fyra färjer på vägen ser jag, via Polen, Estland, Stockholm och Finland.... Vilken rutt!

Norrskensflamman skrev 2010-10-21 22:28:01 följande:
    Ja men då så! Perfekt Du hinner t o m om du GÅR!! Skåne är inte så ocentralt placerat ändå  
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans