• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Hvidbrud skrev 2010-10-21 22:35:35 följande:
    Det var med fyra färjer på vägen ser jag, via Polen, Estland, Stockholm och Finland.... Vilken rutt!

Men Hvidis, nu börjar jag ifrågasätta nyttan med iPhone ännu mer *kliar mig i huvudet*. För att ta sig från Ystad till Treriksröset så behöver man inte ta en enda färja faktiskt. Vi har utmärkta vägförbindelser genom hela Sverige.
    Har din iPhone missat att vi har en väg som går från Helsingborg i söder till Tornio, Finland i norr (och det är inte långt från där jag bor, man passerar vårt samhälle på vägen) som kallas E4:an?

Du slipper passera både Polen och Estland och Finland på väg upp till oss, jag lovar!

Vore jag du skulle jag reklamera den där iPhonen

• Norrskensflamman

Hurra för Elise som säger till när enough is enough!! Stackars liten, spelar ingen roll att läkaren är skitsnygg, vilken jobbig typ
    Men å andra sidan så är det bra antar jag att man gör en grundlig undersökning nu, för att slippa mindre trevliga överraskningar senare.
    Härligt ändå att höra att det är gott gry i vår Fajter Elise

Stor kram till hela familjen. Hoppas ni snart får komma till Gävle.

• Ninnnis

Heloise skrev 2010-10-21 23:44:53 följande:
    Nu när du säger det... Fan, jag HAR tappat gnistan

Nää, det har du inte alls! Det är underbart att se dig här men inlägfg som innehåller både och . Det är en gnista som inte går av för hackor! Skit i läkaren, han ska bara göra allt han kan för Elise, sen få han se ut som han vill

Heja Elise som protesterar och visar läkarna att hon är frisk och stark!

Kram på er alla tre! 

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-10-21 22:24:19 följande:
    Villemoa segt att Puerto inte vänt sig .

Puerto?!

• Fru sy

Härligt med uppdatering från dig Heloise, och att snyggdoktorn inte hittat något på er lilla flicka!

Hvidis: ÅÅhh har du känt fladder, så mysigt!

• Fru sy

Jag är faktiskt lite orolig idag. Har under de senaste dagarna haft ont i ryggslutet, lite som mensvärk. Det kommer och går och har inte ökat i styrka men endå. Det är likadant nere i "tjej-magen", inte alls i mitten utan det växlar lite från sida till sida. Inte jätteont men det känns liksom... ibland går det ner i från beckenbenet ner i benet.

Jag blöder ingenting, och har inte gjort det alls och illamåendet är ju kvar. Men kan liksom inte släppa rädslan över missfall. Trodde jag skulle lugna mig efetr v.12, går ju in i v.15 idag. Om en vecka skall vi in och lyssna på hjärtljuden men funderar om jag skall ringa och prata med bm idag iaf. 

Mannen jobbar hemifrån idag, skönt med sällskap och någon som är igång och eldar innan jag ens gått upp. Vi eldar även i vedugnen i köket idag så det är faktiskt lite varm här. 

• Fru sy

Villemoa: Vilken envis liten tjej du har i magen. Men som du säger är det ju viktigast att hon mår bra.

• Villemoa

Fru sy: det låter som att det är fogarna som bråkar med dig. Då kan det kännas i ryggen och ner i benet. Så har det gjort för mig. Om du känner dig lite orolig så ring bm, bättre att fråga och få svar än att undra och oroa sig! Kram

• Villemoa

Ninnnis skrev 2010-10-22 09:29:04 följande:
      Puerto?!

Jag tror lanovia menade att skriva pyret

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans