• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Ninnis: såg precis ditt SMS. Kedjan måste ha knäckt på Posten (visst tog det lite lång tid också..?) men du, på med en en annan kedja och upp runt halsen! Den ska du ha på nu! Kunde kliniken inte vänta med att berätta om eskimåerna till på måndag?? Eller nått. Jag tror fortfarande på lilla ägget och att det trivs bra i din mage. Och du, så här nära har ni aldrig varit! Kramar om till armarna är lama...

• Hvidbrud

Många varma kramar till helielipanzer. ًًFinner inga ord... Kramar om och sträcker fram en hand

• Hvidbrud

Heja fjällhubben! Och heja syster Bengt (var det Bengt...? Kliar mig i huvudet och skyller på gravidhjärnan...)

• Hvidbrud

Ska på inskrivningssamtal på måndag d25e. Blodprovet samma vecka och nupp den 3 nov... SEN ska det berättas för familj och jobb! Fyra på jobbet som är gravida nu och kanske en till.... En av thai tjejerna (43) trode att hon hade kommit i klimakteriet och mådde inte alls bra och var hos läkaren och allt. Inget fel på henne. Sen tog hon ett gravtest och var graviiiid!! Damen har försökt få barn i hela sitt liv och hade givit upp! Åh, jag blir helt tårögd bara jag tänker på det! Hon är nog lika långt gången som mig och den andra thaitjejen... Stackars brorsan som ska hitta ny personal i ett naffs... Jag ser så jäkla gravid ut. MGen är så stoooooor! Det måste vara tarmarna som svullnar... Magmusklerna har redan separerat sig ca fem cm och nu börjar ischiasnärven och fogarna att spöka... Bara 28 veckor kvar! Nä, nu kollapsar jag! A mañana!

• Fjällbruttan

♥ till Ninnis!

Kramar om så mycket jag kan!

Och fortsätter hoppas att den lilla ägglingen bitit sig fast och gonat in sig!

• Fjällbruttan

Nu ska jag sova innan jag ska försöka packa till Sthlm, vi flyger ner imorgon em.
    Lämnar fjället vid 12... så det kanske är dags...hmmm..
    och här snöar det...

Kramar i massor till er alla, kommer in när jag fixat uppkoppling i schtaaaan

• Fru E

*kliar mig i huvudet och undrar vad jag gör uppe än*

Ja just det maken tvingade mig att titta på film för att lugna mina ruvarnerver

Ruvar på ett 6 celligt embryo där det gjorts AH *kryss i taket* och vi har 9 kvar i frysen

Allt såg ut som det skulle så nu är det bara att knapra piller och stoppa upp vissa andra i dryga två veckor eller mindre

• Fru E

Ninnis-ger dig en kram och även här!
    Koko i "min andra tråd" fick även hon "bara" ett ägg tillbaka och utav det blev det en liten pöjk som nu även har en lillebror på naturlig väg!
    När det där guldägget kommer är det ingen som vet men nu tar vi en dag i sänder som vi sa och ser vad som händer *påminn mig om det om en vecka*

• Fru E

Bruttan-snöööööö brrrrrrr! Här regnade det och blåste rejält imorse = skitväder

• Fru E

Ninnis-jag har inte tränat på gym någon av ruvningarna men det beror på största delen på att jag var överstimulerad och fick inte men hade nog inte gjort det ändå. Denna gången är min plan att hålla mig till promenader om jag får för maken som helst vill låsa fast mig i soffan

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans