• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Så underbart att Elise är piggare! Hoppas dagens tester inte blir alldeles för påfrestande för både fighter och mamma. Många kramar

• Ninnnis

Heja Bruttan, Bruttmannen och syster Bengt! Härligt att bollen är i rullning.

Och Hvidisen, redan KUBB/NUPP! Och mage! Jag bara måste få träffa dig snart och se din fina mage och fina dotter.

Fru E, heja heja eskimån! Och tänk att den första klarade upptiningen!

• Villemoa

Ninnnis skrev 2010-10-20 07:23:11 följande:
    Tack för kramar och pepp (igen), ni är underbara! Jag ska försöka ta mig samman och tänka positivt. Inget har ju förändrats egentligen, embryot i magen är ju fortfarande detsamma. Och i ärlighetens namn har jag inte tyckt att processen har varit så fruktansvärt jobbig, så det är väl inte hela världen om vi måste göra om det igen. Jag ska dock försöka ringa kliniken idag och se om vi kan få svar på några av våra frågor i alla fall.

♥ lilla embryot

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-10-20 08:21:13 följande:
    ..och syster Bengt heter egentligen syster Bosse

Ojdå!

• dfk

Ninnis, stor kram från mig också♥

Bruttan, hoppas att ni får superkul i Stockholm! Är det du och alla töser som åker?

Aleta, tack för tips med ♥

Heloise, hoppas att det går bra idag med alla provtagningar o tester på lillskruttan!

Passion,Tack för soppreceptet också, kanske blir till helgen...

Vet inte om jag har berättat förut men jag har en lillasyster som är 9 år yngre än mig, om bara någon vecka så ska vi träffas för första gången!!! Jag är som ett asplöv bara jag tänker på det. Jag har iallafall nyligen sett en bild på henne och hon är sockersöt min lillsyrra. Vi har haft kontakt via mail från i somras ,Men på riktigt det är ju så nervöst!! Vi är så lika till våra personligheter, har liknande intressen och våra liv har många drag av varandras... fast vi har haft helt skilda uppväxter och familjer. Vi har ju aldrig träffats, men ändå är det som att vi har kännt varandra i evighet.

• Fru Bygg

Hej alla!
    Vad ni är underbara som saknar mig! Jag har inte haft tid att vara här inne på ett tag och inte heller haft humöret uppe. Vill ju inte tunga ner tråden med mina "små" problem när det är dags för tumhållning på högsta nivå för embryos, eskimåer, små söta bebisar mm.

Ni ska veta att jag tänker på er alla! (och håller tummar och tår så hårt som det bara går!)

• Fru E

Fru Bygg-alla har vi problem som vi får skriva om här *hytter med fingret* så berätta nu för tråden

• Fjällbruttan

♥ till alla i tråden ♥

Och ett stooort ♥ till lilla Elise idag!
    Hoppas på finfina resultat och att du är världens busigaste bebeis som bara lurat alla läkare! Kramar till hela familjen och så lämnar jag över en bunt med isoleringstejp från maken, den är bra att tejpa ihop ALLT med, inklusive lite trasiga nerver!

Hur jag ska kunna bära resväskor och barn idag vet jag inte, jag håller ju tummarna samtidigt och tårna... *ser en rätt underlig och komisk syn framför mig på flygplatsen... och en tonåring som skäms för vacklande stirrig mamma*..

Fru E, hoppas på din lilla äggling med nu!
    Och Ninnis, hoppas vidare för din

Och kramar till alla, laget runt, och även grannarna

Nu MÅSTE jag packa...2h to take off...

Pöss på ji!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans