• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

muggles skrev 2010-10-19 16:06:18 följande:
    Oh tack för hjärtan! Känner mig lovebombad!

Man kan lätt råka bli det i den här tråden!

• Ninnnis

Oh, hjärtkalas! Jag som älskar hjärtan måste självklart också bidra med ett.

• Ninnnis

Nu ska jag åka hem och mysa med mina killar. Jag hade tänkt gymma lite på jobbet men när jag googlade lite så verkar det som att många kliniker avråder från typ allt annat än promenader under ruvningen. Fick ni några förhållningsregler om det Blommis, Fru E och Muggles?

Jag tror jag tar en långpromenad med vovven istället för säkerhets skull  

• Fjällbruttan

Tillbaka hemma och straxt på väg ut igen, möte med klassen inför disco som är för att samla pengar till skolresa...phuuuu

Gick jättebra hos läkaren!!
    Vi har haft en manlig distriktssköterska förut som är helt underbar, idag var han vikarie, så jag ringde faktiskt i morse utan att maken visste det, och berättade kort att:
    -Jag skiter i barnens läkartider, kan maken få dem istället för vi har kris!!!
    Han mår så uselt...
    Inga problem, jag fixar det, men ta med barnen också!

Maken kom lite senare och bad att jag skulle hjälpa honom att prata med läkaren, varpå jag raskt erkände att jag redan ringt.
    Åh så skönt, var hans kommentar

När vi kom dit idag så snöt syster Bosse in honom till läkaren i ett huj så han hann inte tänka en sekiund! Bra!!
    Så maken satt i en halvtimme hos läkaren och PRATADE, fyllde i nåt formulär och läkaren ska ringa på torsdag om vilka behandlingar som ska sättas in lite beroende på vad psykologen och läkaren kommer fram till. En bra början!!

Båda ungarna fick OK-stämpel i baken och idag firar Signe 6 månader!

Kram till er alla och tummar och tår hålls för alla som behöver det!

Over and out...

• Aleta
    muggles skrev 2010-10-19 15:25:22 följande:
    Jaha, och den var ju lätt (NOT)! Hur 17 kommer man ihåg den kombinationen?!
    Det finns ett lättare sätt.
    I raden precis ovanför svarsrutan så finns ett jättestort Ω, klicka på det så kommer det fram en ruta med specialtecken, där finns hjärtat med. ♥
  • Aleta

Bruttan, vilken underbar sköterska som fixade in er på en gång!

Kramar och tumhållningar till alla ruvare och blivande ruvare.

Sprutorna verkar läskiga så det räcker och blir över.

• Ore

Smyger in här igen och skickar en STOR KRAM till Heloise, Panzer och lilla Elise... Hoppas, hoppas att de inte hittar något avvikande, utan att allt är bra... Alternativt att ett ev. 'fel' går lätt att fixa/kompensera.

Otroligt fint skrivet, Heloise, även om det är är en fruktansvärt jobbig situation du skriver om...

Smyger ut igen...

• Villemoa

♥♥♥ Jag skickar hjärtan till alla! HURRA för ett lättare sätt!!

Bruttan: vad skönt att syster Bosse fixade in maken så snabbt och att det kändes bra!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans