• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

I´m Yours: KRAMAR till dig! Som Aleta säger; vi finns här!

Hvidis: nu får jag ont i hjärtat! Vad är det för JÄVLA fröken som blir hårdhänt?!?! Nä fy fan vad arg jag blir! Tycker verkligen du ska ta upp det, gravidhormoner eller ej. Skulle det gå ut över E, då jävlar alltså!!

Bruttan: ja, hur gick det på mötet igår?

Flamman: kan inte påstå att jag tycker Jay är vrålsexig men han sjunger för jävla bra och är en av mina favoriter

Oj, vad jag svär ser jag!

• Daa

*skriver under varje ord*

Villemoa skrev 2010-10-09 11:03:39 följande:
    Måste ju säga att det är FÖR JÄVLIGT att ni inte får vara kvar hos Elise och att hamna i värsta knarkarkvarten är ju FÖR JÄVLIGT det också!! Det känns aningen magstarkt att skriva ut er med tanke på vad ni får gå igenom. Nog kunde ni fått vara kvar tills det är dags att förflyttas till Gävle. KRAM PÅ ER!!
  • Daa

Åhå, här kan jag skriva under igen!

Villemoa skrev 2010-10-09 11:08:42 följande:
    !Hvidis: nu får jag ont i hjärtat! Vad är det för JÄVLA fröken som blir hårdhänt?!?! Nä fy fan vad arg jag blir! Tycker verkligen du ska ta upp det, gravidhormoner eller ej. Skulle det gå ut över E, då jävlar alltså!!
  • Daa

...och hoppas att Villemoa tycker att det är okej att jag använder hennes formuleringar...

(alla svordomar till trots. )

• Villemoa

Daa skrev 2010-10-09 11:16:22 följande:
    ...och hoppas att Villemoa tycker att det är okej att jag använder hennes formuleringar... (alla svordomar till trots. )

Helt okej

• Daa

Så bra!
    Nu ska min maghållare, makens tröja och jag gå på en liten promenad.

Villemoa skrev 2010-10-09 11:19:52 följande:
      Helt okej

• Villemoa

Daa skrev 2010-10-09 11:31:57 följande:
    Så bra! Nu ska min maghållare, makens tröja och jag gå på en liten promenad.  

Ha en underbar promenad!

• Norrskensflamman

Hvidis: Fy fasiken vad jäkla olustigt med dagisfröken. Och så svårt att veta hur man ska ta upp det. Men det måste du göra, den där magkänslan som gnager, den ska man inte nonchalera! Skickar massor med styrkekramar till dig!

Och Linnea är också en av mina favoriter.

I'm Yours: Vinkelivink, vi är här om du känner för att hänga nån gång Jag läser din roliga blogg titt som tätt!

Det blev bilen i Örebro, men maken åkte själv och hämta den, för jag och ungarna är sjuka.

Maken ringde kl 11 och hade inte startat från Uppis ännu. Två av sommardäcken var så dåliga (han hade inte upptäckt det igår) så han kan inte köra på dem. Måste byta. Synd att detta inte uppdagades igår när han var på firman. Ja, ja,det är smällar man får ta. Ska nu kolla vad den där 2 månadersgarantin som bilhandlaren ger, täcker egentligen. Annars så är det väl inte så mycket att gråta över. Bra att maken nu fixar det innan han sätter sig och kör 100 mil hem. Det är det viktigaste.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans