• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise

Ja Det kostar pengar, å andra sidan har jag fått betala 300kr per natt på akkis trots att jag egentligen gjort en massa grejer som sköterskor blivit tvungna att göra om jag inte hade varit där, Sverige 2010...

• Norrskensflamman

Nä, nu blir jag upprörd?! Får ni inte vara kvar hos Elise?! Och stackars Heloise som de skurit och karvat i henne, hon är väl knappast i skicka att halka runt i trappor bland en massa knarkare? Skandal

Hoppas Elises andning stabiliserar sig snart. Lilla hjärtat <3

Hälsa Heloise också Panzer!

• Norrskensflamman

Nu har vi haft fredagsmys här och sett på Idol.

Är det bara jag som tycker att Jay är vrålsexig?!?!?! Jag blir alldels knäsvag och pirrig i hela kroppen när jag ser de där ögonen (som påminner mycket om min mans ögon, fast makens är ännu djupare blå och glittrigare) och önskar att maken var hemma alldeles nära vid min sida NUUUU!!

My kind of guy *slickar mig om munnen*

• Hvidbrud

Jay liknar ett lejon tycker jag. Ett äkta lejon. Han är min favorit, men inte gör han mig knäsvag inte. Men sonen till mannen som gjorde mig knäsvag som sjuåring är ju med... ( men inte blir jag svag i knäna av honnom heller ) svagast blir jag nog för Linnea, fast hon är tjej ju.

• Hvidbrud

Har fått höra att e's ena dagisfröken har en tendens att bli hårdhänt när hon mister tålamodet. Blir arg nervös ledsen ch otrygg att lämna henne där. Utvecklingssamtal på måndag och ska hitta något sätt att ta upp det på.... Mitt barn! Magkänslan tar aldrig fel, och jäkla Malmö kommun som inte gav oss något alternativ! Hon har skämtsamt berättat att hon dragit upp i armen och något med när de skulle sova och nu när jag hört detta, kommer det i ett annat ljus! Försökte få tag på kommunen och rektorn idag, men de var på möten. Skulle behöva en dos brutta i mig på måndag ( om den inte poppar upp av sig själv bär vi väl sitter där, men jag önskar att jag besinnat och med klar och direkt komunikation kan försöka lösa situationen. Oroar mig för att gravidhormonerna ska blossa över och det kommer sägas saker så att det kan gå ut över e. Så känsligt så.

• Im yours

Hej alla urgulliga människor.

Jag har som synes inte haft lust att skriva i tråden, relationen krånglar, fötter och knän krånglar, ekonomin krånglar. Fy sjutton, så jag skriver om "struntsaker" i min blogg ist. Så fett skönt med en hel ego-sida,

Hur som helst så läser jag tråden, och förundras över alla upplevelser som beskrivs så ärligt och klarsynt. Helt fantastiskt underbart bra kämpat av alla, i allt detta som kallas livet.

Men det finns precis nu tre personer som fyller upp hela mitt hjärta av kärlek, omtanke och glädjerus, Heloise, Pantzer och jättesöta Elise. Här kommer massor av kramar till er. Hjärtskärande, men samtidigt så glädjefyllt att få ta del av eran resa. Jag hoppas och tror att allt blir bra. 

Kramar till alla i tråden önskas av åldertanten Liz I Örebro. Måste tillägga att Elise är ett toppennamn, jag kallas för elize lite då och nu

• Aleta

Kramar till dig Im yours! ♥
    Vi finns här.

• Villemoa

Hälsningar från Heloise:

Hon (och Panzer förstås) tackar så hemskt mycket för kläderna! Hon (de) har separationsångest och hon har nog åkt på baby blues och gråter hela tiden. Hon äter medicin varannan timme och igår skar de upp snittet på en del ställen. Hon kikar in till oss ikväll.

• Villemoa

Måste ju säga att det är FÖR JÄVLIGT att ni inte får vara kvar hos Elise och att hamna i värsta knarkarkvarten är ju FÖR JÄVLIGT det också!! Det känns aningen magstarkt att skriva ut er med tanke på vad ni får gå igenom. Nog kunde ni fått vara kvar tills det är dags att förflyttas till Gävle. KRAM PÅ ER!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans