• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Precis när jag loggade in hör jag från nedervåning, "skall vi gå till mamma". Det betyder att E har fått välling o snart skall ammas så lär ju inte hinna vara här så mycket nu... heller.

• lanovia 08

Fru sy skönt att ha passerat de magiska 12 veckorna.
    Hoppas bilfärden går bra och ni får det bra hos föräldrarna.

• lanovia 08

Härligt med ny bil Flamman och att maken gett sig ut på stort äventyr själv.
    Har inte kommenterat erat besök för samtal, men har läst en del av det du skrivit och tänkt på er. *kram*

• lanovia 08

Efter som jag inte hinner läsa allt började jag på sidan 357 och betar mig framåt.

• lanovia 08

Fast längre kom jag inte för nu kommer en trött liten tjej.

• Aleta

Lanovia, jag blev en hejare på att skriva med en hand när jag ammade förra gången.
    Mys med din tjej en stund.

• lanovia 08

Sa ni Gaviscon?? Spyr bara jag hör namnet!

• lanovia 08

Sitter här igen medan stupman skall somna. Hon är övertrött och vill verkligen inte sova. Stackars liten.
    Sist jag var inne hos henne hade hon lagt sig med fötterna på kudden. Hejja Pippi Långstrump.

• Heloise

Vi har blivit utskrivna från BB då H inte anses behöva 24h/dag vård längre, vi har blivit hänvisade till ett lägenhetshotell på klangsgatan i uppsala och jag tror fan vi är de enda som inte är kriminella som bor här...

Elise har haft en ok dag men andningen spökar lite och hon har lite svårt att göra sig av med koldioxiden, får hoppas det är bättre imorgon.

Vi fick ett litet fint paket till Neonatal idag och tackar så jättemycket, verkligen, lilla Elise första natalkläder, de kommer sparas och presenteras barnet när hon är äldre.

Återigen, tack alla för allt stöd

Panzer och Heloise

• lanovia 08

Sådär nu har jag tatt mig från sidan 357 till slutet. Och älsklingstjejen sover sött i sängen. Blev mycket skrik och protester ikväll. men tillslut somnade hon med 2 händer hårt hållandes i min hand.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans