• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru E

Mycket ost är ett måste på pizzan, salami, bacon, sparris

• Fru E

Ingis-pizzabullar är kanon att ha i frysen och bara plocka fram

• Ninnnis

Ingis, DUKTIGA lilla Busan! Skönt att det går åt rätt håll med maken. Låter mysigt med familjehelg

Jag vill ha ost, skinka, tomatsås, färska tomater, lök och svartpeppar. *kurr kurr i magen*

• ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-10-08 11:14:56 följande:
    Mycket ost är ett måste på pizzan, salami, bacon, sparris

Ohh salami o sparris är ju osså himla gott...herregud...var ska detta sluta!

Ska def göra pizzabullar någon gång...har du något recept att dela med dig av?

• Ninnnis

Ninnnis skrev 2010-10-08 11:17:48 följande:
     Jag vill ha ost, skinka, tomatsås, färska tomater, lök och svartpeppar. *kurr kurr i magen*

På pizzan, alltså...

• ingenjörsbruden

Idag MÅSTE jag köpa nya trosor.....snark.....för maken har slängt flera stycken nu när han har fixat tvättandet! Snällt att han sa till att han slängt dem iallafall!
    Måste göra något fundamentalt fel när det gäller hudfärgade trosor....de blir dassiga i färgen DIREKT....gråaktiga....
    Någon som vet vad jag gör för fel?

O så ska jag köpa strumpor till mig själv osså!

• Fru Bygg

Jag har ett recept om du vill ha på pizzabullar Ingis!

• Fru Bygg

Skönt att det går åt rätt håll med maken Ingis! Låter som en mysig familjehelg!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans