Åh så underbar hon är lilla Elise ♥ Så perfekt, så fulländade små fingrar och vilken pussmun
OJ, vad stolta föräldrar ni måste vara P o H! Syns ju lång väg att det där är en Supergirl, stark och klok 
Panzer, stort tack för din fina, fina skildring av hur du upplevde denna dramatiska förlossning! Jag har tänkt mycket på dig och funderat på hur mannen upplever såna här situationer, nu vet jag hur DU upplevde det. Stark är vad du är. Urstark.
Hälsa Heloise så mycket, hur mår hon nu? Känner hon sig helt söndertrasad? Skickar många kramar till henne.
Bruttan

Jag är djupt chockad! Va FAN är det för jävla pucko till lärare?!?!?! Riktig jävla mobbing och sen så undrar man ju om hon är HELT bakom flötet. Jag menar, jag är inte lärare eller pedagog eller van vid barn, men nog FAN fattar jag att vräka ur sig såna saker är att 1) Bryta mot tystandsplikt och etik 2) En fruktansvärd kränkning mot den drabbade (om nu inte han eller hon uttryckligen sagt att de vill att läraren berättar detta i klassen?) 3) En ypperlig grogrund till mobbing!!! Suck... Vicket jävla stolpskott 
Jättemodigt av M, ja rent av ädelt att hon tillåter dig ta tag i detta. Vilken kanontjej, men så är hon ju också din dotter ♥
Du ska inte oroa dig för mötet i morgon, du har ju rektorn på din sida. Behåll bara LUGNET. Har du tur blir HON hysterisk och gör bort sig för all tid och evighet... Kapa henne till fotknölarna bara, men med lugn och värdighet. Det fixar du

Ninnis: Wow, fjorton ägg! Allt verkar ju lovande så nu håller jag tummarna allt vad jag orkar *nyper, nyper, nyper, nu är tummetottarna blåsvarta* 
Blomman; maken
Stackarn... och inte får han nåt medlidande varken från dig eller oss... Här *skickar över en smarrig kanelbulle till Blommaken, liiite skuldmedvetet*
Har huvudvärken släppt för dig eller kommer det vara så nu ett tag pga hormoner eller? Och hur mår Blompojken efter den våta utedagen?