• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Leksi: tungt besked för din kompis.

Fru Bygg: jag tycker också att böcker är utmärkta presenter.

Ingis: härligt med givande samtal med maken! Ditt förslag på pizza låter riktigt gott.

Bruttan: hoppas att mötet går bra.

*pustar ut efter alla sidors läsning och fnissar fortfarande åt morrande ingenjörshundar och snigelstädare*

Nu är brevet till FK på lådan. Har läst igenom chefens utlåtande och det har en lite syrlig ton. Han är inte helt nöjd med FK:s första beslut och verkar lite less på stirrandet på antal kilo. Nu stod det angivet "för tunga lyft för en höggravid person" och "för" var understruket med två streck. Vi får väl se vad de säger om det. Han fick även in en utmaning om att de ska komma på studiebesök.

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-10-08 11:23:21 följande:
    Har det hemma på datorn, så jag skickar det ikväll!

Jag vill också ha!

• ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-10-08 11:32:07 följande:
    de kan vara lite svåra att rulla med hela tomatskivor och sparris ev

Blir nog rätt slabbiga o kanske spretiga med sparrisen som sticker ut här o där....gles igelkottsbulle!

Solde: lördag vid 18-19 tiden skulle jag gissa på!

Daa: Va skönt att chefen strök under så att FK INTE kan missa det denna gången! Får jag komma o titta när FK kommer på studiebesök?!

• Daa

jag också! Snällllllaaa...

Ninnnis skrev 2010-10-08 11:54:04 följande:
      Jag vill också ha!

• Daa

Stora som basketbollar! Minst!

ingenjörsbruden skrev 2010-10-08 11:25:50 följande:
      Tack för tipset!mina pizzabullar borde bli GIGANTISKA m tanke på allt gott jag skulle vilja ha i dem....tror nog att tomat o sparris inte blir så gott om bullarna äts kalla....eller?

• Villemoa

Leksi: jag har BF den 18 november. Vad tråkigt att höra om din bästa kompis!

Fru Bygg: men vilket konstigt svar av dina kompisar! Jag skulle också köpa en bok eller pussel. Vill också ha recept på pizzabullar!

Ingis: Moa har också den där lilla hunden och hon älskade den också! Nu kommer den snart gå i arv så man än en gång blir tokig på ljudet. Tacka vet jag avstängningsknappen
    På min pizza vill jag ha; tomatsås, ost, skinka, salami, fetaost och lök.

Bruttan: hoppas mötet går/har gått bra!

Flamman: klokt beslut att stanna hemma, krya på er! När kommer maken hem med nya racerbilen?

Daa: bra förslag av chefen att FK kan komma på studiebesök Hoppas nu de tar sitt förnuft till fånga och inte stirrar sig blinda på antal kilon.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans