• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Telis

Piggelin, både Zozo och Junilejon har varit inne här nyligen.

Svenssons i Lammhult har massor med fina saker faktiskt!

• Lapinette

Fast man behöver ju inte åka till Lammhult längre eftersom de även finns i Sickla men jag håller med, fina saker har de.

• Telis

Fast nu när jag har fått lite rulltårta i mig så att hjärnan funkar igen så inser jag ju att Lammhult inte direkt hör till Glasriket.

• Telis

Lappis, det hade jag ingen aning om. Men det är säkert en större och bättre affär i Lammhult iallafall.

• Lapinette

De öppnade förra hösten (har jag för mig). Var där och åt ostkaka .

• Parnassia

NENNE! Onda sammandragningar, bajsbehov och slem låter ju som en strålande start! Så har det varit här. Åååååhh vad spännande detta är! Kram på dig!

• Lapinette

Vad trevligt det låter ... bajsbehov och slem .. men härligt att även sånt kan vara positivt!

• Telis

Vickan, tackar som frågar! Nu har jag inte mått illa sen den där natten efter mask-, bajs- och moderkaksdiskussionen och imorse var jag riktigt hungrig vid frukosten. Måtte det hålla i sig.

• Parnassia

Håller med dig Lappis! Men det är ju så det är! Det är väl egentligen bara förnamnet, för sen blir det värre...

Har tittat på bilderna i galleriet nu (och kan fö hålla med om diskussionen ang galleriets anonymitetsgrad) och tycker att det ser ut att ha varit supertrevligt! Gläder mig åt att få träffa Vickan, EA och PB snart! 

Svar på tråden Livets toppar och dalar