• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • porchez
    muggles skrev 2010-08-20 09:48:43 följande:
     Porchez: värst vad dina vänner blivit trista! Fattar inte att man alltid måste bli sån när man träffan ngn. Dvs själv har jag aldrig varit sån. Jag har alltid fortsatt att träffa mina tjejkompisar på stan och ta ett glas vin, även om jag haft ett förhållande. JAg tycker det är nödvändigt att ibland ta sig "utanför" förhållandet och umgås med folk utan sin bättre hälft - på det sättet för man in lite ny inspiration i förhållandet också tycker jag.
    EXAKT så har en av mina vänner alltid sagt, tills nu när hon varit tillsammans med sin kille i över ett år. Men det är inte det att hon inte vill umågs med oss längre, bara att hon vill bara fika, ha hemma middagar och hem tidigt nu för tiden, så jag ska väl inte skylla på stackars killen egentligen, bara hon som blivit tråkig....
  • Telis

Lappis, jag hade nog också försökt byta rum om jag hade anat vilket liv det skulle bli efter midnatt när jag redan låg nerbäddad i sängen. Receptionen låg också i ett annat hus så jag orkade helt enkelt inte när det väl hade behövts.

• Lapinette

Nej inte än och förhoppningsvis inte på länge, länge ... men vi vill inte att du ska må illa om nätterna ... vi blir ju oroliga!

• Telis

Kunde ju iofs ha skickat maken. Varför tänkte jag inte på det då?!

• Telis
    Lapinette skrev 2010-08-20 16:16:48 följande:
    Nej inte än och förhoppningsvis inte på länge, länge ... men vi vill inte att du ska må illa om nätterna ... vi blir ju oroliga!
  • passionsblomman

Lapinette skrev 2010-08-20 16:16:48 följande:

Just det!!!

*fortsätter trippen bakåt i tiden till de där andra frisyrernas era...*

">

• Lapinette

Telis - skicka maken nästa gång!   Min brukar klaga efter första natten (om det inte som är klart fel på redan vid ankomst) och så får vi packa och byta rum så stannade ni bara en natt att vi också legat kvar, stoppat in öronproppar och försökt att somna om.

• Lapinette

pb - Jag hade en stor affisch på Boney M vid min säng när jag var liten.

• Lapinette

lunagarden - jag var inne och kollade där förut men vill minnas att det var ganska så dyrt. Ska in och kika igen. En natt blir det absolut i Växjö för om vi ska på PM och vänner är det ju för att njuta av mat och dryck och då ska inte maken behöva köra.

Svar på tråden Livets toppar och dalar