• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • porchez

Telis/Mugglan - ja jag har ju fullt upp med att hålla koll på alla på FB, men trodde jag hade koll på er Eller det har jag i vanliga fall, men igår kväll trodde jag faktiskt det var Muggels som var grön

Frullan - förstår helt och hållet jobb grubblerier. har ju själv stött och blött jobb trotts jag inte ens fått något nytt. Det är ju en stor och viktig del av sitt liv, för man ägnar så mycket tid åt jobbet. Så helt okej att psykbryta över Hoppas det känns bättre nu då, när du fattat dit beslut?

hinner inte läsa mer nu, får se om jag hinner komma ikapp senare...

• Lapinette

... oj nu "tappade" han jackan (Boney M)!!!

• Lapinette

Japp, närmare 2 500 för ett dubbelrum en natt .. nej, dit har vi inte nått än i vår hotellbudget.

• lunagarden

Lapinette skrev 2010-08-20 16:26:10 följande:
    Japp, närmare 2 500 för ett dubbelrum en natt .. nej, dit har vi inte nått än i vår hotellbudget.

Nej, det är dyrt såklart för en hotellövernattning, man får uppskatta SPA-avdelningen om man ska tycka att det är värt pengarna

• Fru FruLLan

Men guuuuuuuuuuuuud vad ni skriver!
    Här försvinenr man en stund så är det massor att läsa ikapp. woine woine

Oboy... har aldrig varit nåt riktigt fan som barn, fast nuförtiden älskar jag varm choklad. Kaviar urk och fy vad läskigt! Däremot skogaholmslimpa saknar jag. Älskade den som barn och skulle nog göra nu också om jag bara kunde äta den varför finns den inte i glutenfri variant

Porchez: Ja nu när jag bestämt mig k'änns det bra. det enda orosmolnet är att behöva säga upp mig. Jag får ångest och dåligt samvete över5 det. Vilket man ju inte alls borde få... men jag får det av nån anledning. Men men på måndag ska jag bara få det gjort sen är det över.

lappis förrsten gud vilken bra present emd provsmakningen! Suveränt! Gillar såna presenter och inte prylar.

• Telis

Lappis, om man har Coop Medmera-kort så kan man med deras hotellpremie bo två nätter på Kosta för 1998:-. Nu skulle ni ju bara vara borta två nätter varav en i Växjö men ändå.

• Lapinette

Ahhh... jag är Coop Medmerakund!!! Två nätter för 2 000 kronor är ju absolut helt ok . Hmmm... kan man ta taxi till och från restaurangen. Måste googla hur långt det är.

• Lapinette

Shit, 50 minuter med bil .. .blir ett dyrt besök men kanske, kanske kan jag övertala maken att ta en dags semester om jag bjuder på de där två hotellnätterna.

Svar på tråden Livets toppar och dalar