• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • Astro

En vecka kvar. EN VECKA KVAR!!!!!!!

shit.

Nu börjar det bli nervöst alltså....

Längtar!!!!

• EnilemmE
    Astro skrev 2010-07-30 12:13:21 följande:
    En vecka kvar. EN VECKA KVAR!!!!!!! shit. Nu börjar det bli nervöst alltså.... Längtar!!!!
    Jag har 4 veckor kvar och jag börjar bli nervös!!
  • Astro
    EnilemmE skrev 2010-07-30 12:23:54 följande:
    Jag har 4 veckor kvar och jag börjar bli nervös!!
    Visst är det helt knäppt roligt?
  • EnilemmE
    Astro skrev 2010-07-30 12:27:22 följande:
    Visst är det helt knäppt roligt?
    Det är lite skräckblandad förtjusning skulle jag vilja säga! Har inte riktigt koll på allt än, så därför börjar jag bli riktigt nervös..
  • Astro

Vi har inte riktigt fixat det där med musik på festen ännu. Har någon vag tanke på att det nog löser sig :-/.

En helt annan fråga. Vi ska ta tåget till Arlanda för bröllopsresa den 10:e. Vågar man boka ett tåg som är framme 3 timmar före avgång? Jag menar, Incheckningen öppnar ju 2 timmar före och stänger 1 timma före, så då kan ju tåget vara upp till 2 timmar sent och vi fixar det ändå. Det måste man väl våga. Det är deesutom inte värmekänslig x2000 vi ska åka utan vanliga regional.

Samma sak hem, om man bokar ett tåg som går 3 timmar efter beräknad ankomst på planet så borde man väl vara säker???

• EnilemmE
    Astro skrev 2010-07-30 12:53:20 följande:
    Vi har inte riktigt fixat det där med musik på festen ännu. Har någon vag tanke på att det nog löser sig :-/.   En helt annan fråga. Vi ska ta tåget till Arlanda för bröllopsresa den 10:e. Vågar man boka ett tåg som är framme 3 timmar före avgång? Jag menar, Incheckningen öppnar ju 2 timmar före och stänger 1 timma före, så då kan ju tåget vara upp till 2 timmar sent och vi fixar det ändå. Det måste man väl våga. Det är deesutom inte värmekänslig x2000 vi ska åka utan vanliga regional. Samma sak hem, om man bokar ett tåg som går 3 timmar efter beräknad ankomst på planet så borde man väl vara säker???
    3 timmar innan hade jag lätt vågat! Hemresan kan ju vara lite mer vanskligt, för man vet ju aldrig om flyget blir försenat.. Inte mer att göra då än att boka om iofs!
  • Astro
    EnilemmE skrev 2010-07-30 13:08:14 följande:
    3 timmar innan hade jag lätt vågat! Hemresan kan ju vara lite mer vanskligt, för man vet ju aldrig om flyget blir försenat.. Inte mer att göra då än att boka om iofs!
    Skönt att höra. Nä, så tänker jag oxå om hemresan, och det är inga dyra biljetter direkt heller.
  • Annika Hbg

Jag har kommit fram till att jag har 40st små behållare med såpbubblor över. Jättefina med hjärtan. Är det någon i Helsingborgstrakten som skulle vilja ha så får ni dem gärna. hör av er så kan ni komma hit och hämta.

Sitter just nu och gör rosetter på varje såpbubbelhållare, 80 st. har varit med om roligare.

Har även printat ut alla vigselprogrammen idag. snart har jag inte mer att göra och det är två veckor kvar.

Visst ja 80 st festprogram ska också printas ut och bindas ihop. jösses.

• Astro
    Annika Hbg skrev 2010-07-30 13:48:54 följande:
    Jag har kommit fram till att jag har 40st små behållare med såpbubblor över. Jättefina med hjärtan. Är det någon i Helsingborgstrakten som skulle vilja ha så får ni dem gärna. hör av er så kan ni komma hit och hämta. Sitter just nu och gör rosetter på varje såpbubbelhållare, 80 st. har varit med om roligare. Har även printat ut alla vigselprogrammen idag. snart har jag inte mer att göra och det är två veckor kvar. Visst ja 80 st festprogram ska också printas ut och bindas ihop. jösses.
    Hmmm... jag kommer ev åka från Halmstad till Lund på söndag för att hälsa på min farmor. Helsingborg är ju liksom i närheten då .  Vad vill du ha för såpbubblorna? Är det såna där som inte ger fläckar?

• Astro

Förresten, jobbar natt idag, 16-08, så om jag inte svarar här beror det på det .

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...