• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • Astro

23maj2009 skrev 2010-07-22 22:34:49 följande:
    Åhh idag har jag träffat hon som ska fixa mitt hår!! Åhh vad bra det kommer att bli!! Så glad att allt stämde, en sten som föll kan man gott säga :)Mitt HB är nu uppe i 84 så snart är man ju riktigt piggelin, toppen!!

Hurra! Hoppas det fortsätter stiga!

Kul att håret känns bra oxå, skönt slippa oroa sig för det.

• Astro

Sörön10 skrev 2010-07-23 15:35:36 följande:
    Imorn kommer min karl bli bortrövad!! =) Marskalken var här och hämtade en nyckel nyss så att de kan ta sig in för kidnappning!  Lite dumt med sånt här mitt i sommaren dock.. Bara tre kan vara med. Men det är nära vänner till min man (var bara tvungen att få skriva det!!) så jag hoppas det känns bra för honom ändå!  Gör iofs lite ont i hjärtat att de är så få, men jag försöker se till kvalitet för min karls skull istället för kvantitet! =)  Ååå jag är så kär i honom!! <3 

Jag tror inte det spelar roll att det är få. Min BM:s svensexa blev flyttad först för att de var få, men jag sa till marskalken typ att "de här är de närmsta, alla som kan utöver det är ett plus". De blev 5 st inkl min BM i slutändan och han hade jätteroligt!! Precis så avr min möhippa oxå, vi var 5 först och 4 på kvällen, och det blev så himla öppet och mysigt.

Visst är det härligt att känna sig så här kär??!!!

• Sörön10

Tack för ditt svar! Ja det är ju verkligen det som spelar roll! Att det är nära vänner! =) 

Jag är så lycklig med honom! Satt och tittade på småbarnsbilder på oss och blev såå sugen på att skaffa bebisar med honom! =) Vi ska vara ihop, jääääämt! :P

Det enda dumma är att vi inte lyckats få tag på sångare ännu... =(

• empa83

Sörön10 skrev 2010-07-23 15:35:36 följande:
    Imorn kommer min karl bli bortrövad!! =) Marskalken var här och hämtade en nyckel nyss så att de kan ta sig in för kidnappning!  Lite dumt med sånt här mitt i sommaren dock.. Bara tre kan vara med. Men det är nära vänner till min man (var bara tvungen att få skriva det!!) så jag hoppas det känns bra för honom ändå!  Gör iofs lite ont i hjärtat att de är så få, men jag försöker se till kvalitet för min karls skull istället för kvantitet! =)  Ååå jag är så kär i honom!! <3 

min med! jag har åkt hem tidigare från jobbet för jag var tvungen astt hitta lite grejer som typ extra nyckeln till bilen som inte alls låg där den skulle i morse men nu gjorde den det;) Han har nog ganska många kompisar med, det är ett väldigt stort gäng killar!

Vad härligt att läsa att du är så kär i honom! älskar hör man ofta men inte kär!

• Ingvarsson

hmm.. önskar att jag kunde ändra på vissa saker, men det går inte tyvärr... (tror jag)

• 23maj2009

Sörön 10: Jag skulle ju kunna höra med tjejen som ska sjunga på vårt bröllop?
    Vad vill du ha? Haha jag skulle gärna ställa upp OM jag hade kunnat sjunga :)
    Vi ska ju iallafall ha samma hårfixare!!
    Kram!!!

• Bride in leather
    Ingvarsson skrev 2010-07-23 21:51:53 följande:
    hmm.. önskar att jag kunde ändra på vissa saker, men det går inte tyvärr... (tror jag)
    Vad för saker?
  • EnilemmE

Idag har min tärna provat sin klänning och den satt som en smäck!! Jag är så lycklig över detta så ni anar inte! Hon kommer att bli sååå fin!!

• Bride in leather

Bordsplaceringen färdig:)

• keefee

Vi gifter oss 7.augusti 2010! Vi gleder oss!

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...