• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • empa83
    Sörön10 skrev 2010-07-24 12:12:15 följande:
    Nej du är inte fjantig! Man bryr ju sig om dem! Jobbigt dock att inte få hem honom på natten. Tycker sånt är lite overkill faktiskt. =(  Jag har också ont i magen! Han tål också sprit rätt dåligt, men jag tror inte de ska dricka så mycket! Det jag har ont i magen är för att de bara kommer vara fyra, sammanlagt och jag är rädd att han ska bli besviken! =( Han är världens finaste och snällaste, men enligt marskalken var det omöjligt att få ihop fler folk. Semestrar å sånt. Och jag är så ledsen för det! Känner mig också fjantig! =( Tror jag bryr mig mer iofs än vad han gör...   
    Det är ju inte antalet som räknas! jag tror att kommer vara jättenöjd, visst kanske att han kanske saknar vissa men jag tror att han är desto gladare för de som är där!

Du skulle hört hur ynklig han lät när han ringde och det gick upp för honom att det var idag, jag ville åka och hämta honom...:( han är så liten och söt, får ju nästa plats i en låda;) de har lagt ut en blid på Facebook på honom, han ser inte riktigt säker ut på saken... men han hade fått en öl iaf;) har sagt att de inte får ge honom någon sprit om de vill ha honom vaken efter lunch...;)

• Sörön10

Åå så sött! =) Ja, man vill ju liksom bara krama om dom och pussa på dem när de är så söta! Men det gör ju ont i hjärtat också när de är osäkra! haha! Låter som värsta morsan! Men min karl är det bästa som hänt mig så jag vill ju liksom inte att nåt ska vara knas! 

Hoppas de tar alkoholfrågan på allvar! Det handlar ju inte om att bli fullast utan att ha en kul kväll med grabbarna! =) Så man vill ju gärna kunna vara med hela dan, menar jag! 

• empa83

Men han är min lilla snutt, mitt allt! jag står här på jobbet och får tårar i ögonen när jag tänker på honom nu. jag vet vart de ska övernatt, kanske jag åkte dit och tar honom, ska på en fest inte alls långt där ifrån....;)

Ja, om det itne tar alkoholfrågan på allvar så blir det ju värst för de själva, kul att ha planerat en massa och så somnar killen.... för det är vad min gör när det blir för mycket;)

• Sörön10

=) 

Du får skicka honom ett sms och säga "Ring en signal om du vill att jag ska komma och röva hem dig!" =)

Själv har jag ärenden ner på stan, men vågar inte riktigt. Vill inte springa in i dem! Vill inte vara stalkerflickvän! haha! 

• empa83

hahahah jo, det hade ju varit jättkul! killarna hade nog inte blivit lite irriterade;) men hänger de på stan tror du? min är iaf på annan ort, eller ja kommun..

när jag lämnade grejerna hos killarna så tittade de på mig och sa: -du vill helst vara med va?? hihhi JA det ville jag!

• Katarina Michael

Skit de börja närmare sig nu med stormsteg!

Imorse väckte vi av att killgänget kom och hämtade min älskling för svensexa och han  blev evrkligen paff. För vi hade pleanerat med m2bs syster som skulle haft inflyttningfest men ställdes in pga svensexan men de berättade vi ju så klart inte för honom, så han var helt säker på att de inte skulle bli idag, han misstänkte inte heller något när de ringde på dörren vid 9-tiden...

När han såg vilka de var så sa han "Jävla älskling, du lurade mig" hehe, han hade så sent som igår sagt att de blir kanske imorgon, men jag av förde de honom och sa att de är ju han som planerat med sin syster samt att de var hans bror som fixat allt och jag inte alls vad men på några planer, men sa typ att han kanske lurat mig och att de var min möhippa. Sen började jag diskutera om vem som skulle vara nykter och köra, hehe så han misstänkte ingetting.

Dessutom började han igårkväll leta efter dem byxorna jag packat ner till honom idag, men som tur så lyckades jag även då prata mig ur de och sa att ta dess som låg närmast till hands...

Nu hoppas jag bara han får en helt underbar dag men de tror jag absolut han får då han bland annat kommer ta honom till en motor femkamp, typ där man får testa 5 olika motorsporter, så som trakterpulling, hjullastare, motorkross, fyrhjuling med mera. Just hjullastare  tror jag han kommer att älskar då han alltid brukar säg att han vill köra en sån när han ser en.

Tyvärr så får jag inte hör vad han tycker förrän imorgon, då han inte sover hemma. Och jag varit borta i en vecka så de var ett tag utan varandra men de är ju sånt man får ta!

• Sörön10

Jag fick en liten brief igår när marskalken var här och hämtade en nyckel.. Ett event kommer nog ske på stan. Jag blev lite ställd, för det var iaf ett moment som jag absolut inte skulle uppskattat på min hippa. Han ska tydligen få leda ett gympapass. I trikåer. Hoppas det inte är på stan. Jag är inget fan av "förnederingsmoment" men jag tror att han kan ta det på ett bättre sätt än vad jag skulle. 

Blev alldeles ställd när jag fick höra, men jag hoppas han får roligt iaf! Han skulle också vara krokimodell! =) Men inte helnäck tydligen. Jag fick också teckna kroki på min hippa, men då var det en naken man! 

Musikvideon är jag mest nyfiken på faktiskt! Marskalken är grym på video- och ljudteknik så det kan nog bli hur bra som helst! =) 

Har du nån koll på vad grabbarna ska göra?

• empa83
    Sörön10 skrev 2010-07-24 13:13:56 följande:
    Jag fick en liten brief igår när marskalken var här och hämtade en nyckel.. Ett event kommer nog ske på stan. Jag blev lite ställd, för det var iaf ett moment som jag absolut inte skulle uppskattat på min hippa. Han ska tydligen få leda ett gympapass. I trikåer. Hoppas det inte är på stan. Jag är inget fan av "förnederingsmoment" men jag tror att han kan ta det på ett bättre sätt än vad jag skulle.  Blev alldeles ställd när jag fick höra, men jag hoppas han får roligt iaf! Han skulle också vara krokimodell! =) Men inte helnäck tydligen. Jag fick också teckna kroki på min hippa, men då var det en naken man!  Musikvideon är jag mest nyfiken på faktiskt! Marskalken är grym på video- och ljudteknik så det kan nog bli hur bra som helst! =)  Har du nån koll på vad grabbarna ska göra?
    ja, det låter ju som han ska göra en del roliga saker iaf;) två av mina systrar är krokimodeller, så det har jag gjort mycket;)

han ringde just, han hade roligt. de hade spelat paintball och badat. Jag hade packat ner badbyxor till honom men han hade fått bada i ett par tjej trosor... Tror att han ska få spela in lite låtar sen också, men den aktiviteten förstår jag inte riktigt tanken bakom, det är liksom inte så att han sjunger as dåligt så det blir en kul grej och han sjunger inte så bra att det blir bra.... Sen tror jag att de ska göra något mer och ikväll ska de grilla på en av killarnas landställe där de även ska sova över.

• empa83
    Katarina Michael skrev 2010-07-24 13:08:14 följande:
    Skit de börja närmare sig nu med stormsteg!   Imorse väckte vi av att killgänget kom och hämtade min älskling för svensexa och han  blev evrkligen paff. För vi hade pleanerat med m2bs syster som skulle haft inflyttningfest men ställdes in pga svensexan men de berättade vi ju så klart inte för honom, så han var helt säker på att de inte skulle bli idag, han misstänkte inte heller något när de ringde på dörren vid 9-tiden... När han såg vilka de var så sa han "Jävla älskling, du lurade mig" hehe, han hade så sent som igår sagt att de blir kanske imorgon, men jag av förde de honom och sa att de är ju han som planerat med sin syster samt att de var hans bror som fixat allt och jag inte alls vad men på några planer, men sa typ att han kanske lurat mig och att de var min möhippa. Sen började jag diskutera om vem som skulle vara nykter och köra, hehe så han misstänkte ingetting. Dessutom började han igårkväll leta efter dem byxorna jag packat ner till honom idag, men som tur så lyckades jag även då prata mig ur de och sa att ta dess som låg närmast till hands... Nu hoppas jag bara han får en helt underbar dag men de tror jag absolut han får då han bland annat kommer ta honom till en motor femkamp, typ där man får testa 5 olika motorsporter, så som trakterpulling, hjullastare, motorkross, fyrhjuling med mera. Just hjullastare  tror jag han kommer att älskar då han alltid brukar säg att han vill köra en sån när han ser en. Tyvärr så får jag inte hör vad han tycker förrän imorgon, då han inte sover hemma. Och jag varit borta i en vecka så de var ett tag utan varandra men de är ju sånt man får ta!
    Usch, stackars dig! utan varandra i en vecka och så kommer de och tar honom! Men det låter som om han kommer få en fantastisk dag! gud vad roligt med olika motorsprter.

Min smsade just och talade om att dagen var gjord, han hade sett en ÖRN!!! lätt att behaga... hahahah

• EnilemmE

Jag och min blivande blev tagna samma dag och jag fick absolut inte ha nån kontakt med honom eller han med mig. Jag fick inte ens ha min telefon själv, den skötte min kusin under dagen, vilket ledde till en del småkonstiga uppdateringar på Facebook! Jag fick skriva uppdateringar till bl.a. foton och även statusuppdateringar, men jag fick aldrig posta dem själv, så kusinen bytte ibland ut det jag skrivit mot annat "kul". Första kontakten vi hade med varann var när vi var på väg hem från respektive ställe, där vi sov över. Jag i skön säng i en av vännernas stuga och min blivande på en yogamatta i ett militärtält!

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...