• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • Annika Hbg

Astor

jag vill inte ha något för dem. Leverantören lovade att de inte ska ge flckar. jag har köpt dem på bröllopsbubblor.se så du kan se hur de ser ut. det är dem med hjärta på toppen

• Annika Hbg

Astro

Ledsen men när jag öppnade de två sista paketen så hade hälften gått i sönder och runnit ut. så nu har jag tyvärr inga över.

• Orsakullan

Ska ni på bröllopsresa? Vi åker till Beijing den 9/8 och är borta en vecka knappt. Vi ska kanske flytta dit i slutet av augusti så vi ska kolla på skola och bostad samtidigt. Makens företag betalar så det bli kombinerad jobb/bröllopsresa men ska bo på superfint hotell. Härligt även om det blir lite stressigt :)

• EnilemmE

Vi ska till Cypern i 2 veckor i oktober, men det är inte den officiella bröllopsresan, det blir en långweekend utan barn till våren. Vi har inte bestämt helt vart vi vill åka än, men New York hägrar. Nån som har några tips på bra weekend-städer??

• Superstarfia

Orsakullan skrev 2010-07-30 17:27:56 följande:
    Ska ni på bröllopsresa? Vi åker till Beijing den 9/8 och är borta en vecka knappt. Vi ska kanske flytta dit i slutet av augusti så vi ska kolla på skola och bostad samtidigt. Makens företag betalar så det bli kombinerad jobb/bröllopsresa men ska bo på superfint hotell. Härligt även om det blir lite stressigt :)

Vi åker till Bali 2 veckor den 9/8. Ska bli underbart att bara ligga i solstolen och ta igen sig efter våra omtumlande sista veckor..

• Sörön10

Vi funderar på guadeloupe vid årskiftet! Önskar oss bidrag till resan och tror och hoppas vi når ända dit. Tillsammans med besparingar alltså! 

Helt overkligt nära! Har haft ångest inför samtal som ska ringas men kan bocka av ett helt gäng nu! Börjar kännas så läskigt! 

Får sova mha sobril närmsta veckan.. Typ. :/

• empa83

ja idag är det 2 veckor kvar för oss!! spännande som tusan! vi var och träffade vår präst i tisdags, vilken skön snubbe! han började prata om vad han skulle ha på sig, givetvis den där via grejen i halsen, svart eller blå skjorta och slitna jeans! ;) hans fru sa då att det kanske inte passar in med övriga gäster så han skulle fundera på svarta byxor, hahaha så skön!

Vi åker till Mallorca den 17/8, längtar så!!! till vintern, jan-feb, ska vi åka på kryssning i karibien som "riktig" bröllopsresa;)

• Annika Hbg

vi åker till Thailand den 20:e november, känns som en evighet tills dess.

• Annika Hbg

imorse hämtade de honom för svensexan, lite nervöst är det allt men de har berättat för mig vad som kommer att hända och det kommer att bli en fantastisk upplevelse för honom. undrar bara hur han hade tänkt komma hem för han glömde ta med nycklar och mobil

Skönt med en hel dag för mig själv, ska bröllopsfixa hela dagen och sen ut med tjejgänget för drinkar ikväll.

Kan inte fatta att det bara är 2 veckor kvar.

• Astro
    Annika Hbg skrev 2010-07-30 16:38:23 följande:
    Astro   Ledsen men när jag öppnade de två sista paketen så hade hälften gått i sönder och runnit ut. så nu har jag tyvärr inga över.
    Det är lugnt !
Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...