• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • VB blivande VD

visst är det nervöst min sambon kommer att få sin svensexa 7 augusti

Jag vet inte alls mycket som ska ske det ger mig lite magknip då jag inte heller är så förtjust i förnedringsmoment, har fått veta att dom ville veta hans skostorlek....

Har varit väldigt klar i min förklaring om förnedring och sånt att jag går hem om det skulle hända på min hippa det är nått jag inte ställer upp på, om jag nu får någon..

har även hintat Marsalken som jag trodde skulle vara huvudansvarig men icke det är en kollega som tagit på sig nästan allt som har med svensexan att göra.
    hade då hintat om att han vill inte bli förnedrad eller göra saker som han inte tycker om dvs sånt som rör fobier mm.
    sen är ju frågan om dom som nu ska vara med överhuvudtaget vill vara snälla eller elaka!

Har även sagt att om han blir skadad under svensexan så får dom med mig att göra
    som jag förstått så får jag iallfall hem honom på kvällen/natten

Har upptäckt att jag har lite mer kontrollbehov än jag trott...

Ikväll blir det bio och lite avkoppling från allt vad bröllop heter, ska bli ganska skönt faktiskt!

• 23maj2009

Nu är jag hemma från min möhippa!

Idag vid halv 11 tiden kom mina tjejkompisar hem till mig
    De klädde mig i en tantsärk, typ städ.. med slöja och herre vilken sminkning!
    Ja det var jätteskoj och mina barn tittade på mig med stora ögon.
    Min minsta tjej ville inte ha en puss utav mamma först för jag var "kladdig"
    Men sedan när vi åkte så fick hon en stor puss på kinden utav mig.

Iväg på en medeltidsdag, där jag fick måla en sköld, skjuta pilbåge och slå på en potatis.. sen fick jag göra ett bingo med en massa uppdrag så som;
    sjung en duett med en snygging, eller krama en mormor..osv
    Priset jag vann sedan var något som jag helt snöat in på.. fäboknäcke och paprika..
    Jag är inte gravid men älskar detta! Och det vet ju mina kompisar så jag var mer än nöjd!

Sen så åt vi lite gott där innan vi åkte iväg till stan för att spela minigolf.
    Därefter så hade vi picknick och de hade tagit med sig massor av god mat.

Sen åkte vi hem till en av tjejerna och har sedan suttit och snackat massor hela kvällen.

Nu kom jag hem och har egentligen druckit hela dagen men nu är jag inte onykter på nåt vis.. mår rätt bra och är nöjd med min dag med tjejerna!
    Det var jätteskoj!
    Jo vår lokala tidning var på medeltidsdagen och de fotade ju såklart mig :)
    Så kommer man väl i tidningen..haha

En minnesvärd dag, och så har jag ju skölden kvar och att jag vann minigolfen.

• Katarina Michael
    empa83 skrev 2010-07-24 15:42:44 följande:
    Usch, stackars dig! utan varandra i en vecka och så kommer de och tar honom! Men det låter som om han kommer få en fantastisk dag! gud vad roligt med olika motorsprter.   Min smsade just och talade om att dagen var gjord, han hade sett en ÖRN!!! lätt att behaga... hahahah
    Ja de är lite dålig planering men jag har ju vetat om de ett bra tag men saknar honom gör jag!

Ja de har han säkerligen haft, får reda på vad som gjorts imorgon då han inte sover hemma inatt (jag såg till att hans bror fixat sovplats till honom)...

Hehe men örnar är ju aällsynt att se

• 23maj2009

Sörön10:
    Den 14 augusti gifter vi oss, ute på Hölick i kapellet.

• Sörön10
    23maj2009 skrev 2010-07-25 00:15:26 följande:
    Sörön10:Den 14 augusti gifter vi oss, ute på Hölick i kapellet.
    Mysig dag du verkar ha haft! =) Vackert med hölick också! Mamma gifte sig där för ett par år sedan och vi hade lite små tankar på att kanske vara där också. Skönt att slippa båtmomentet! =) Vi får förhoppningsvis samma miljötyp men efter en kort båtresa då! =) 

• empa83

jahaopp, sova ensam är inte min grej... bättre imorgon när han kommer hem!

• romaste

Blev utsatt för min svensexa igår. Eller svenhippa snarare, då det bara var jag + ett drös av mina tjejkompisar Vallades runt iförd rosa tights, tiara och slöja. Är fortfarande lite onykter, har vaga minnen av att jag bl.a. stått i en fontän och skrålat Hit me baby one more time vid något tillfälle, hoppas innerligt att det bara var en dröm... :-P

• Annika Hbg

okej, igår slog det mig. Jag ska Gifta mig!!!

Har nog gått runt i ett kaos av planering och saker som måste fixas att jag har glömt bort det allra viktigaste. Jag ska gifta mig med mannen i mina drömmar.

Idag ska jag lämna in förlovningsringarna för lite putsning och sen ska vi träffa vigselförrättaren för första gången. spännande.

Har ni många saker kvar att fixa? Jag har bara lite pyssel kvar men det stora problemet är att jag fortfarande inte får på mig klänningen. på måndag ska jag till sömmerskan och hon får försöka lägga ut den lite. och jag som trodde att jag skulle vara i en sån form att den skulle behövas tas in. men men jag ska ändå gifta mig med mannen i mina drömmar

Började räkna lite på hur mycket papper jag behöver köpa till festprogrammet och hej o hå. programmet blev 16 sidor och vi är 70 st så jag vet vad min helg kommer att innebära.

Ha en underbar dag och har ni panik och tycker att allt planerande är jobbigt så tänk så här. Jag ska gifta mig med mannen i mina drömmar.

• empa83

idag ska vi äntligen träffa prästen för att prata om vigseln, det är ju bara 18 dagar kvar;) om exact tre veckor är vi framme på Mallorca;) tiden går lite för fort...

Räknade min mans blåmärken efter paintbollen på svensexan, 17 st runda stora lila-gula har han...

• EnilemmE
    empa83 skrev 2010-07-27 11:44:07 följande:
    idag ska vi äntligen träffa prästen för att prata om vigseln, det är ju bara 18 dagar kvar;) om exact tre veckor är vi framme på Mallorca;) tiden går lite för fort... Räknade min mans blåmärken efter paintbollen på svensexan, 17 st runda stora lila-gula har han...
    Min sambo klarade sig utan ett enda blåmärke från paintballen på sin svensexa, han blev nämligen inte träffad en enda gång! Det var jag som stog för blåmärkerna och hade ett snyggt på insidan av överarmen efter vårt äventyr i Upzone. Min kusin hade ett på samma ställe, fast 10 ggr värre än mitt, shit vad hon såg ut alltså!!
Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...