• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • 23maj2009

Astro skrev 2010-07-21 21:08:41 följande:
    23maj2009: hur gick det för dig? Hittade de någon orsak till ditt blodvärde?

Tack vad gullig du är som tänker på mig!!
    Jo då.. själva tarmröntgen var väl ingen rolig upplevelse men jag har gjort det!
    Dr sa att han tyckte det såg bra ut.. men att han skulle kolla igenom nogare sedan och konsultera min kirurgläkare..
    De hittade alltså inget.
    Ska ta nytt HB imorgon, tråkigt att behöva åka in och ut på sjukhuset hela dagarna på sommaren..me n det är ju bra att de kollar mig.

Imorgon ska jag träffa tjejen som ska fixa mitt hår!! *spännande!!*

• Tjena
    Orsakullan skrev 2010-07-21 22:13:40 följande:
      Vi tränade idag!! Min bm vet knappt vad vals är men vi (jag) har bestämt oss för That´s amore med Dean Martin (finns på Spotify). Den är rätt cool med tydlig takt! Har du länk till sidan?? Vore kanske något att visa min kära, haha!
    Här kommer en länk www.nojesdans.se/brollopsvals/

Ja men den låten är ju också jätte bra! Är ju viktigt med tydlig takt annars funkar det ju inte när man är nybörjare... ska bli spännande att se hur pass väl vi kan det om en månad haha...

• Bride in leather

Idag ska vi träffa fotografen:)

• VB blivande VD

skriver inte så mycket men kollar tråden flera gånger om dagen

idag har jag blivit provsminkad och är jätte nöjd

i tisdags var vi och pratade med fotografen

ska ta mig en tur och diskutera tårtan i morgon, på måndag ska jag till frisören och diskutera lite detaljer på tisdag ska jag iväg och få lite pedikyr

tänkte gå till lokalen någon dag och kolla igen

har shoppat lite onödiga grejer att ha till bröllopet
    letar efter ett ordensband som det ska stå cermonimästare på i stället för toastmaster men får nog ge upp för jag vill ha ett grönt band inte baby blå/rosa eller vaniljvit....

Bride in leather skrev 2010-07-22 15:16:42 följande:
    Idag ska vi träffa fotografen:)

hur gick det?

• 23maj2009

Åhh idag har jag träffat hon som ska fixa mitt hår!! Åhh vad bra det kommer att bli!! Så glad att allt stämde, en sten som föll kan man gott säga :)

Mitt HB är nu uppe i 84 så snart är man ju riktigt piggelin, toppen!!

• Bride in leather
    VB blivande VD skrev 2010-07-22 22:05:39 följande:
    skriver inte så mycket men kollar tråden flera gånger om dagen idag har jag blivit provsminkad och är jätte nöjdi tisdags var vi och pratade med fotografenska ta mig en tur och diskutera tårtan i morgon, på måndag ska jag till frisören och diskutera lite detaljer på tisdag ska jag iväg och få lite pedikyr tänkte gå till lokalen någon dag och kolla igen har shoppat lite onödiga grejer att ha till bröllopet letar efter ett ordensband som det ska stå cermonimästare på i stället för toastmaster men får nog ge upp för jag vill ha ett grönt band inte baby blå/rosa eller vaniljvit.... hur gick det?
    Låter som ett bra schema.Pedikyr ska jag också boka tror jag bestämt:)

Det gick bra med fotografen,hon är jättetrevlig.Bra ideer:)

• 23maj2009

I morgon ska min hippa bli..lite nervös
    hoppas de kommer på dagen..
    Min gubbe försa sig att det skulle bli i morgon..
    vet inte vad som är jobbigast.. att veta att det blir eller att inte veta..?
    *pirr*

• evejo427

Det börjar dra ihop sig nu brudar!!!

hade sista titten på festlokalen igår och ställde upp borden och det blev såååå bra!!
    Har nu beställt alla blommor och allt är färdigt! ...och bröllopet är om 2 veckor!

Förlovningsringarna är inlämnade för putsning och det enda som är kvar att göra är att färdigställa näbbklänningarna (tar 10 minuter), skriva ut alla vigselprogram (tar lite längre tid) och sy en fåll på ett vitt tyg som ska hängas upp bakom oss i festlokalen. That's it! Jo, jag ska gå in mina skor också :) (... och gå ner lite i vikt...)

Är det någon mer än jag som har det såhär?! Jag trodde att man skulle ha skitmycket sista veckorna!!

• fryser

vi försöker att bocka av så mycket som möjligt så att vi inet behöver göra något nästan v innan. sömnen är deremot drabbad o humöret sviker då o då.. ska nog skaffa mig en avslappningsband eller nåt
    imorgon ska vi kika på lokalen en sista gång o provduka o planera.
    får andas ut 1 v till innan gästerna börjar att anlända den ena efter den andra

längtar nog mest tills vi ska hämta ringen o träffa frisörn o provsmaka menyn.. mm.
    fattar inte att vi gifter oss om nästan 4 v

• Sörön10

Imorn kommer min karl bli bortrövad!! =) Marskalken var här och hämtade en nyckel nyss så att de kan ta sig in för kidnappning! 

Lite dumt med sånt här mitt i sommaren dock.. Bara tre kan vara med. Men det är nära vänner till min man (var bara tvungen att få skriva det!!) så jag hoppas det känns bra för honom ändå! 

Gör iofs lite ont i hjärtat att de är så få, men jag försöker se till kvalitet för min karls skull istället för kvantitet! =) 

Ååå jag är så kär i honom!! <3 

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...