• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • EnilemmE

Jag känner mig oxå lite stressad, fast jag behöver nog inte det egentligen. Jag är oxå en sån som gärna har koll på allt själv. Jag bad om hjälp med mall till festhäftet, då jag vet att min kusin, som är vardinna, har gjort några festhäften innan, då sa hon att hon fixar det! Jag tog det som att hon fixar häftena, men jag är inte helt säker. Vi fick iaf svara på frågor på möhippan/svensexan, så de kommer troligtvis med i häftet!

Sambon kom med mina skor idag och de var tyvärr för små.. Nu får jag returnera dem och ge mig ut och leta i butik istället. Det kanske är det bästa, för jag har rätt stora fötter, så det är svårt att hitta skor som passar bra. Vi ska försöka få till barnvakt och åka ut själva och prova både kläder och skor. Lite besviken blev jag, men men.. Sambons kravatt & näsduk var iaf jättefina! Den yngsta dotterns näbbklänning hade oxå kommit. Jag fick fel storlek på den och nu fick jag byta till två storlekar större, för det fanns inte den jag ville ha. Jag hoppas att den inte är alltför stor.. Nåt ska man väl ha tur med! Vi hoppas att min tärnas klänning som vi beställt från Kina är fin när den väl kommer, för det är lite svårare att hitta en ny.

• 23maj2009

åhh stressad?
    Ja..jag är stressad över att jag har blodbrist..och att jag inte får motionera..
    Provade klänningen igår och den går precis igen.. skulle behöva 2 cm till.. men hur???
    Det är ju en månad kvar men ja..suck.. svårt att släppa
    Vill ju också bli piggare för detta är ju verkligen inge kul!
    Orken tryter till allt..
    Läste just också att det tar Lååååååång tid att bygga upp järnförrådet..grr...

• fryser

tjohoo rosevin var ett riktight bra tips vi har oxå jätte mångta som hjälper till men det är så mycket små saker. nästa helg ska vi ha en bröllopsplanerar helg med de flesta som hjälper till o tex provduka o gå igenom lite saker så jag hoppas att jag lugnat mig lite efter det.
    skönt att veta att fler sitter i samma båt

• Sörön10

Vill också dricka mig kalas, men ska på bröllop imorn! Varje gång jag tänker på vårt bröllop sprids en jobbig känsla i magen och det gör ont! Känns sådär faktiskt! =( 

Håller fortfarande på och jagar solist, och en kille som lät jätte på och skulle kolla sin kalender bara har varit oanträffbar i en vecka. Han är vårt typ sista hopp! 

Sen dör det gubbar och brinner båtar hela tiden, så själva resan till och från vigselplatsen blir mer och mer komplicerad! Mamma ringer runt och jagar åt oss, och det tackar jag för.

Men ack, min mage mår sååå dåligt just nu. =( Längtar tills det är över! 

• Miss Giggle

23maj2009: låter jobbigt, men men. Väntar du på bebis? Precis så hade jag det när jag väntade Hannah!

Brallis: Jag är också en kontrollfreak men när alla hjälps åt är det så underbart att alla gör precis som jag säger- och inte som de själv vill! Så mycket känner de mig!

Sörön: Låter jobbigt med ont i magen inför en sån underbar dag. Hoppas det börjar kännas bättre snart- det är ju inte det minnet man vill ha!

• Farytopia

´Jo jag har oxå börjat känna mig stressad emellanåt........börjat sova fruktansvärt dåligt, hur ska det gå, gifter mig inte förrän 14 augusti

Ja det känns att det börjar närma sej.......mycket detaljer o fixa nu.

Skönt o hör att det är inte är nåt konstigt ......inte bra jag som känner mig stressad då

• Sörön10
    Brallis2010 skrev 2010-07-16 22:05:33 följande:
      Vart ska du gifta dig?Göteborg?
    Utanför Hudiksvall. 

Ja, det är ju knepigt, för själva grejen ser jag jättemycket fram emot, men det är så många detaljer som strular att jag blir knäpp! Syskon som krånglar osv. =(

• Sörön10

Förstår inte varför syskon ska hålla på! Har två stycken som vi ännu inte fått något vettigt svar från, eftersom de inte "får" ta med sina barn kan de inte ge något svar!! Vårt osa gick ut sista maj! =(

• Sörön10

Vi har skrivit förnamn plus efternamnsinitial när det gäller folk som har samma namn med exakt samma stavning. Så tex Niklas, Niclas och Nicklas slipper efternamnsbokstav trots att de eg. har samma namn.

• Laxdrottning

Jag blir fru Borg-Åkersten den 6 augusti/Laxdrottning:)

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...