• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • Bride in leather

Miss Giggle,Astro,EnilemmE,Sörön10:

Tack alla,det hoppas vi med.De hade tagit bort 2 stota bitar igår av livmodertappen.

Tack än en gång.

• Tjena

Även jag håller tummarna för att det inte är något allvarligt! Stor kram

• Tjena

Hur går det med valsen för er del? Vi har bara bestämt låt.. Annnies song... den har ju jätte tydlig takt och är ju otroligt fin.

Ja sen ska vi "bara" lära oss dansa  vals också. Har hittat en hemsida med "Vals för dummies" något för oss:)

• MsNL

Bride in leather: Jag har varit tvungen att göra det också för ett par år sen. De tog bort en bit, sen har jag gått på kontroller först en gång var tredje månad första året, sen tror jag det var en gång i halvåret, och sen en gång per år. Nu kommer jag gå på normala kontroller istället. 

Det är obehagligt att tänka på men för det mesta är de ute i god tid med sånt här och kan ta bort problemet innan det hunnit bli ett större problem. Cellförändringar betyder som tur är inte automatiskt cancer. Till mig sa de att det fanns risk att det skulle ha utvecklats till cancer inom 5 till 10 år, men det är ändå en ganska lång tidsperiod.

Jag håller tummarna för dig och din syster och hoppas det visar sig att de fått bort allt och att det är lugnt sen!

• MsNL

Har förresten varit och provat och hämtat upp min klänning idag! Den blir jättefin, speciellt nu när jag är lite brun och med uppsatt hår och så!

(Men är det bara jag som inte kan låta bli att tycka att massor av andra klänningar är minst lika fina?? Jag skulle lätt kunna ha valt en annan klänning i en totalt annan stil. Det betyder inte att min klänning inte är fin, för det är den :))

Måste dock ta och ändra om när det gäller både blommor och smycken nu... Klänningen är champagnefärgad, alltså lite offwhite mot guldhållet och nu ser mina silverörhängen inte så fina ut. Och eftersom det är ljusrosa blomblad på klänningen längs med ena sidan så får jag nog tänka om med orange i min bukett... I mitt galleri finns inspirationsbilder för hur jag hade velat ha buketten. Gah... Hjälp. Åsikter, någon? :)

• Bride in leather
    Tjena skrev 2010-07-21 10:37:39 följande:
    Även jag håller tummarna för att det inte är något allvarligt! Stor kram
    Tack.kram
  • Bride in leather
    MsNL skrev 2010-07-21 11:57:43 följande:
    Bride in leather: Jag har varit tvungen att göra det också för ett par år sen. De tog bort en bit, sen har jag gått på kontroller först en gång var tredje månad första året, sen tror jag det var en gång i halvåret, och sen en gång per år. Nu kommer jag gå på normala kontroller istället.  Det är obehagligt att tänka på men för det mesta är de ute i god tid med sånt här och kan ta bort problemet innan det hunnit bli ett större problem. Cellförändringar betyder som tur är inte automatiskt cancer. Till mig sa de att det fanns risk att det skulle ha utvecklats till cancer inom 5 till 10 år, men det är ändå en ganska lång tidsperiod. Jag håller tummarna för dig och din syster och hoppas det visar sig att de fått bort allt och att det är lugnt sen!
    De sa till min syster på skarpen igår,att sköta de där cellprovskontrollerna,något hon inte gjort tyvärr.De kunde se att tappen var förändrad.

Tack så jättemycket för ord och tummar

• Astro
    23maj2009 skrev 2010-07-20 18:11:53 följande:

23maj2009: hur gick det för dig? Hittade de någon orsak till ditt blodvärde?
  • Orsakullan

Tjena skrev 2010-07-21 10:38:43 följande:
    Hur går det med valsen för er del? Vi har bara bestämt låt.. Annnies song... den har ju jätte tydlig takt och är ju otroligt fin. Ja sen ska vi "bara" lära oss dansa  vals också. Har hittat en hemsida med "Vals för dummies" något för oss:)

Vi tränade idag!! Min bm vet knappt vad vals är men vi (jag) har bestämt oss för That´s amore med Dean Martin (finns på Spotify). Den är rätt cool med tydlig takt! Har du länk till sidan?? Vore kanske något att visa min kära, haha!

• EnilemmE

Nu finns det bild på min tärnas klänning i mitt galleri! (Skrynklig, jag vet, men den ska givetvis pressas innan bröllopet!)

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...