• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • Miss Giggle

Har du iaf kommit halvvägs med mina placeringskort.  Har iaf skurit ut och handskrivit alla namn.  Ska nu bara montera dem och göra rosetter på alla.  Rosetterna kommer ta tiiiiid. Därför orkar jag int mer idag.

Imorgon är det dags för m2bs svensexa. De blir bara 4 plus honom själv. Egentligen vet jag massor som ville vara men eftersom best man bara hade denna helgen som alternativ så var 3 pers bortresta (som jag vet vlle vara med eg).
    Han kommer nog ha det skoj oavsett.
    Det enda jag är lite stött på är att jag vet att best man planerat att ta med m2b till strippklubb i Kph, men när jag frågade vad de skulle göra så utelämnade han det lämpligt nog. Jag hade väl kunnat stå ut med att de bara gick in men jag vet att de vill ge honom en lapdance och det känner jag mig så obekväm med. Inte för att jag är osäker på ngt vis, jag bara känner att det är att gå över gränsen. M2b vet vad jag tycker- men även om han säger nej tror jag inte de kommer lyssna på honom.

Jag försökte få best man att erkänna  men han säger inget- utan jag fick höra det idag av en som ska med på svensexan. Känns lite kasst samtidigt av mig att ta det med best man imorgon bitti. Jag får väl suck it up antar jag. Skönt att man litar till 1000% på sin man!

• VB blivande VD

Miss Giggle skrev 2010-07-23 23:58:02 följande:
    Har du iaf kommit halvvägs med mina placeringskort.  Har iaf skurit ut och handskrivit alla namn.  Ska nu bara montera dem och göra rosetter på alla.  Rosetterna kommer ta tiiiiid. Därför orkar jag int mer idag. Imorgon är det dags för m2bs svensexa. De blir bara 4 plus honom själv. Egentligen vet jag massor som ville vara men eftersom best man bara hade denna helgen som alternativ så var 3 pers bortresta (som jag vet vlle vara med eg). Han kommer nog ha det skoj oavsett.Det enda jag är lite stött på är att jag vet att best man planerat att ta med m2b till strippklubb i Kph, men när jag frågade vad de skulle göra så utelämnade han det lämpligt nog. Jag hade väl kunnat stå ut med att de bara gick in men jag vet att de vill ge honom en lapdance och det känner jag mig så obekväm med. Inte för att jag är osäker på ngt vis, jag bara känner att det är att gå över gränsen. M2b vet vad jag tycker- men även om han säger nej tror jag inte de kommer lyssna på honom.Jag försökte få best man att erkänna  men han säger inget- utan jag fick höra det idag av en som ska med på svensexan. Känns lite kasst samtidigt av mig att ta det med best man imorgon bitti. Jag får väl suck it up antar jag. Skönt att man litar till 1000% på sin man!

kan hålla med litar också på min BM men skulle inte vara bekväm om han fick en lapdance av nån annan än mig
    vad är det för kompisar som tycker att det är ok att göra så mot honom, tror inte han skulle tycka att det var ok med manlig strippa eller lapdance till mig...

• Sörön10

Brallis2010 skrev 2010-07-23 20:29:13 följande:
      Bor du i Särö?Vad för sånger vill du ha och vilket datum?
    Hej! Nope, utanför Hudiksvall tyvärr! =( 

23maj2009 skrev 2010-07-23 21:59:17 följande:
    Sörön 10: Jag skulle ju kunna höra med tjejen som ska sjunga på vårt bröllop?Vad vill du ha? Haha jag skulle gärna ställa upp OM jag hade kunnat sjunga :)Vi ska ju iallafall ha samma hårfixare!!Kram!!!
    Vem ska du ha? 

Har du testat henne (Shara) ännu? Jag tyckte hon var superbra, känns verkligen jätteskönt! 

Min karl har fått tag på nån eventfirma nu. Har ni sett Fantastiska nöjen på tv?? Haha! Undrar vad de kommer hitta! =) 

• Sörön10

Min karl ska som sagt också iväg. Han ska få leda gympapass i 80talskläder! haha! Samt spela in en musikvideo och vara krokimodell. Fast inte helnaken, lovade marskalken! 

Jag försöker verkligen tänka efter, men han har inte sagt något om något han skulle ha ångest över på en sexa, så jag har inte kunnat avstyra något. Tror han går med på det mesta! Min skrutt! =) Ja, jag är verkligen kär i honom!! hihi! 

Imorn ska jag färga håret och peela och sånt har jag tänkt! Passa på liksom! ;) 

Miss Giggle skrev 2010-07-23 23:58:02 följande:
    Har du iaf kommit halvvägs med mina placeringskort.  Har iaf skurit ut och handskrivit alla namn.  Ska nu bara montera dem och göra rosetter på alla.  Rosetterna kommer ta tiiiiid. Därför orkar jag int mer idag. Imorgon är det dags för m2bs svensexa. De blir bara 4 plus honom själv. Egentligen vet jag massor som ville vara men eftersom best man bara hade denna helgen som alternativ så var 3 pers bortresta (som jag vet vlle vara med eg). Han kommer nog ha det skoj oavsett.Det enda jag är lite stött på är att jag vet att best man planerat att ta med m2b till strippklubb i Kph, men när jag frågade vad de skulle göra så utelämnade han det lämpligt nog. Jag hade väl kunnat stå ut med att de bara gick in men jag vet att de vill ge honom en lapdance och det känner jag mig så obekväm med. Inte för att jag är osäker på ngt vis, jag bara känner att det är att gå över gränsen. M2b vet vad jag tycker- men även om han säger nej tror jag inte de kommer lyssna på honom.Jag försökte få best man att erkänna  men han säger inget- utan jag fick höra det idag av en som ska med på svensexan. Känns lite kasst samtidigt av mig att ta det med best man imorgon bitti. Jag får väl suck it up antar jag. Skönt att man litar till 1000% på sin man!
  • 23maj2009

Sörön10 skrev 2010-07-24 00:42:58 följande:
      Vem ska du ha?  Har du testat henne (Shara) ännu? Jag tyckte hon var superbra, känns verkligen jätteskönt!  Min karl har fått tag på nån eventfirma nu. Har ni sett Fantastiska nöjen på tv?? Haha! Undrar vad de kommer hitta! =) 

Japp, hon är jättegullig och det känns verkligen toppen!

Vi ska ha en ung tjej som sjunger, en vän till min son.
    Hon är inte utbildad men har talang :)

Kram!

• 23maj2009

Sörön10:
    Nu har jag kikat på första avsnittet av fantastiska nöjen!
    Det var ju fantastiskt!!!!
    Vilka människor det finns, ni kommer säkert hitta den perfekta!
    Är ni häruppe än?
    Vill du ta en fika?

Lena

• Sörön10

Ja vi får se vad de har för förslag! =) Idag är det paus i sökandet. Min blivande har skött mailkontakten med dem och jag hoppas han låter telefonen vara idag! =) 

Vi har inte åkt upp än, blir nog nästa helg. Ska sjunga på ett bröllop på lördag. Blev uppringd akut, så då vågade jag inte säga nej! haha! Letar ju själv så det kändes inte riktigt rätt att sätta nån annan brud i samma sits! =)

Vilket datum är det ni ska köra? Var ska ni vara?

• Ingvarsson

Bride in leather skrev 2010-07-23 22:18:53 följande:
    Vad för saker?

där vi ska ha bröllopsmiddagen... blev tyvärr så missnöjd igår när jag var där...
    inte alls som jag hade planerat...

• empa83

usch, jag är så fjantig... De tog mannen för svensexa idag, och nu har jag helt ont i magen och är orolig att han kommer bli skadad... eller för full, han tål inte så mycket alkohol som de andra killarna. fick reda på att de skulle sova borta också så jag får inte ens hem honom i natt:( Han lät så rädd när han ringde imorse och frågade vart bilen var, den hade jag tagit till jobbet hihihi;) han fick en mini scooter istället. Men jag vill ha hem honom nu....

• Sörön10

Nej du är inte fjantig! Man bryr ju sig om dem! Jobbigt dock att inte få hem honom på natten. Tycker sånt är lite overkill faktiskt. =( 

Jag har också ont i magen! Han tål också sprit rätt dåligt, men jag tror inte de ska dricka så mycket! 

Det jag har ont i magen är för att de bara kommer vara fyra, sammanlagt och jag är rädd att han ska bli besviken! =( Han är världens finaste och snällaste, men enligt marskalken var det omöjligt att få ihop fler folk. Semestrar å sånt. Och jag är så ledsen för det! Känner mig också fjantig! =( Tror jag bryr mig mer iofs än vad han gör... 

empa83 skrev 2010-07-24 11:55:03 följande:
    usch, jag är så fjantig... De tog mannen för svensexa idag, och nu har jag helt ont i magen och är orolig att han kommer bli skadad... eller för full, han tål inte så mycket alkohol som de andra killarna. fick reda på att de skulle sova borta också så jag får inte ens hem honom i natt:( Han lät så rädd när han ringde imorse och frågade vart bilen var, den hade jag tagit till jobbet hihihi;) han fick en mini scooter istället. Men jag vill ha hem honom nu....
Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...