• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • muggles
    Lapinette skrev 2010-06-23 11:44:24 följande:
    mugglan - love Desenchantee!!! Fick texten av maken och lärde mig den utantill fast han tycker ju självfallet att det ska vara originalet. www.youtube.com/watch Mylene Farmer är megastjärna i Frankrike.
    Jag har aldrig hört talats om henne, vad lustigt att de kan ha en megastjärna man aldrig hört talas om...
  • Lapinette

muggles - de har flera som inte alls är kända utanför Frankrike men just Mylene är superstor! Sen har de ju Johnny Hallyday men honom kanske du känner till och en annan artist som jag gillade när jag pluggade där Daho eller min "mys"favorit Obispo.
    ">

Sorry, har inte alls läst ikapp men jag lovar att göra det.

• nennesjuttioåtta

Så ni kommer i stämning! Äntligen är det nationaldag!

• nennesjuttioåtta

*strör sjusovarpulver över Ttelevinken*

• nennesjuttioåtta

snorkis – kokosnöten har jag hört talas om! Hoppas det händer snart, för det är svårt att sitta upp som folk och äta för det går inte att andas då. Och halvligger jag så sullar jag ned hela mig. Eller det gör jag ju ändå... Kommer ihåg när min syrras mage sjönk, den såg ut som näsan på dig (alltså snorkfröken )

• Lapinette

Snaily – ahhh vad skönt, trodde du skulle jobba hela helgen (vet inte vart jag fick det ifrån). Men om du inte packat upp från senaste resan är det väl bara att ta väskan och dra . Somebody är en av mina absoluta favoriter (gammalt DM-fan som jag är). Den andra sången med The Verve var verkligen jättebra. Kul att få lära sig/höra lite nytt.

Komiskt efter att ha spelat Chin chin bom bom (eller vad den nu heter) här igår så hörde jag den igår när jag var ute. Hur ofta spelas den… tror aldrig jag har hört den ute förut.

Porchez – otäckt att du svimmade men härlig ordination – 2-3 glas vin! Me like!

• nennesjuttioåtta

*tar i från tårna*

"För Jon han ä en rikti kâr, å ingen tåckandär fliuuuuuuuuur!"

• nennesjuttioåtta

nej! filur ska det vara! filuuuuuuur

• Lapinette

Piiiiiilooooooouuuuuuuuuuu, Miiiiiiiiiilouuuuuuuuu!!!!  (på franska)

Och jag har försökt att boka in läkarbesök för det där jäkla intyget för vår adoption men självfallet hade de stängt på den "avdelningen" idag men jag blev upplyst om att det kostar 845 riksdaler. Japp, man får inte både vara fattig infertil, ingen bra kombination.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen