• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • fru AM

Oupsie: inte kissa innan vad är det för sadistiskt påhitt. de ska väl ta urinprov kan jag tänka ... Ja, kan du inte hålla dig så kissa i en ren burk som du ställer i kylen tills det är dags att gå till BM.

Hektor verkar ha slutat sova två gånger per dag. Tycker jag är lite icke-omtänksamt av honom. Eller så var det idag pga att min killkompis är ett sånt kul sällskap att man inte riktigt kan komma till ro Och igår så var det väl något annat - typ att en bil tutade...

• nennesjuttioåtta

åh bada! Ja det kanske det blir. Det såg ut att bli riktigt bra väder! Men... vad fan ska jag bada i då? Kränga på mig min bikini i storlek 36 känns ju ganska inaktuellt. Sist jag hade den var jag i v 20 och då satt trosorna ganska illa, de knyts i sidan och det blev långt snöre runt så det knappt gick att knyta. Sen om lökarna ploppar utanför får jag väl bjuda på...

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2010-06-23 16:11:30 följande:
    Själv känner jag hur jag bara blir tröttare och tröttare och så har jag helt plötsligt fått ont i halsen !! Jag "toppade" alldeles för tidigt idag! Svårt det där.
    du sjöng ju med så högt på vår lillördags-fest! Sånt straffar sig! Det kommer gå över, drick lite honungste i kväll ska du se att du är redo för små grodorna sen.

AM – *tut*

• viktualia

fniss!

underbar underhållning att läsa ikapp här. Själv har jag legat på en filt i skuggan oc underhållits av en jollrande son och lite schysst läsning.. just nu laddar jag för en prommis för att hämta ut ett paket.. = najs att vara ledig när vädret är fint!!

Kram!

• nennesjuttioåtta

vickan – ååh vad härligt! 

• nennesjuttioåtta

åh jag har inte gjort något på hela eftermiddagen! Har en lång "att göra"-lista men där det står en massa väntar på piiiip, avvakta piiiiip, Piiiip återkommer...... gah

• nennesjuttioåtta

är det någon som vet om knaka med fingrarna är farligt? Ofta alltså. inte för att jag gör det, men andra gör det i min närhet flera gånger i timmen och det är rätt störande. *ryser*

• nennesjuttioåtta

underhåll mig!!!!!

halåååå

• nennesjuttioåtta

idag ska jag färga brynen också! 

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen