• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Lapinette

Hmmm.. känner att jag behöver coola ned mig något. Har alltid tröttkoma vid 15-tiden på eftermiddagarna och då passar denna underbara sång utmärkt.
    ">

Vet inte riktigt vem av dem jag ska tänka på ... han som lämnade denna CD efter sig när han åkt (efter några dagars besök hemma hos mig) eller han som lärde mig refrängen (och som jag var tillsammans med i 3 år). Nå väl ... för mig är denna sommar, sol och ungdom.

• Oupsie

Hej i tråd

Kunde komma in och kolla  hur det gått för PB och Snaily i måndags, och när jag väl kunde läsa, gick det inte att kommentera för uppkopplingen var för dålig.

PB, . Så orättvist! Jag trodde verkligen att det skulle bli ett annat resultat. Stora kramar!

Snaily, jag förstod inte riktigt, det som syntets verkade bra? Men läkaren var stressad och nu väntar ni på RUL? Då håller vi tummarna för att allt visar sig vara bra då .

• Oupsie

Hej i tråden skulle det ju stå.

Vilket party ni har här inne . Här är klockan mitt i natten, eller tidigt på morgonen, beroende på hur man ser det. Men det är kanske tur att man är jetlaggad så att man vaknar fast man inte ska, för jag hann med att ringa till BM under deras telefontid.

Lappis, snällt att få en Roger av chefen .  Gott!

• BrudSommar2006

Eh, Nenne, jag tyckte att du sade att du inte kunde så mycket om växter men tom ogräs har du koll på. Plockade in en liten bit av vad som såg ut som nate enligt din bild och han mumsade i sig så jag hoppas det var rätt, hittade en planta på gräsmattan. Googlade på rölleka och minsann har vi inte det i en vas i köket som Iris plockade in igår. Fast det får han inte.

• nennesjuttioåtta

BS, alltså, jag kan en massa namn och hur de ser ut på ett ungefär, men hur man handskas med dem är en annan sak Ungefär som emd folk, fast där kan jag bara en massa namn men inga utseenden, jag är tamejfan ansiktsanalfabet. Så att jag kan en massa namn som jag itne har ansikten på är ju helt bortkastat. Vem kan inte rabla namn liksom. Martin, Helena, Börje, Doris. Säger ju ingeting.

• Oupsie

BS, har ni fått hem kaninen nu? Vad mysigt . Visste inte att det var så kompicerat med mat till kaniner. Hade kanin när jag var liten och den fick nog bara någon blandning som inhandlades på lantmännen eller något liknande.

• nennesjuttioåtta

hej Oupsie, är ni bortresta niu! Härligt!

• Lapinette

BS - han äter det som är gott och ogiftigt så du behöver nog inte vara orolig ... den enda följdeffekten kan bli att han blir dålig i magen ... lösa pluttar fick vår kanin när han åt för mycket gräs/grönt.

• nennesjuttioåtta

min bror hade en söt kanin, stackarn hade trampat i ett oljetråg innan vi fick honom så han var rakad på bakgroppen och benen. Såg förjävlig ut. Så han var en hoppande tuggummiautomat, viftade med den nakna svansen och ut kom pluttarna. Råkade också få grön färg på sig när pappa målade. Vet inte vad som hände, men han dog efter något år bara. Kemikalieförgiftad, perhaps?

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen