• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • muggles

nenne: moaahhahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• fru AM

Nenne:

Hej så länge - nu ska jag och Hektor ut och agera smakråd och skenfamilj åt min killkompis (singel, 38 år, snygg, smart och framgångsrik om någon har någon lämplig match till honom)

Puss och kram

• passionsblomman

http://www.imdb.com/title/tt0898367/

Ja, alltså, han är kanske ingen riktig norrman då Viggo, men han låter ju norsk på namnet åtminstone...och filmen heter "vägen" och går ut på att man sitter och hoppas att de inte ska bli uppätna av de andra människorna som överlevt katastrofen och att de heller inte ska ta livet av sig som mamman redan gjort....
    Muntert som fasen!

• nennesjuttioåtta

ååh nostalgi!

Nu ska vi se, den här spelades flitigt på den festen vi hånglade som dårar första gången...

• nennesjuttioåtta
    passionsblomman skrev 2010-06-23 11:41:30 följande:
    www.imdb.com/title/tt0898367/Ja, alltså, han är kanske ingen riktig norrman då Viggo, men han låter ju norsk på namnet åtminstone...och filmen heter "vägen" och går ut på att man sitter och hoppas att de inte ska bli uppätna av de andra människorna som överlevt katastrofen och att de heller inte ska ta livet av sig som mamman redan gjort....Muntert som fasen!
    Låter ju som en feelgood film...
  • nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2010-06-23 11:40:19 följande:
    nenne: moaahhahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Den borde en göteborgare gilla!
  • Lapinette

mugglan - love Desenchantee!!! Fick texten av maken och lärde mig den utantill fast han tycker ju självfallet att det ska vara originalet.
    ">

Mylene Farmer är megastjärna i Frankrike.

Robbie!!! Honom vill jag se live!!! Trist bara att han mår så jäkla dåligt varje gång han ska stå på scen. Robbie är maken för mig också samt Seal som vi såg på en helt underbar konsert i Monaco.

• nennesjuttioåtta

Själv försöker jag komma på vad låten heter som mannen kallar för Lappislåten. 

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2010-06-23 11:45:48 följande:
    nenne - Shaggy!!!
    joråsatte.... Mr Lova lovvva MMMMMMM
Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen