• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Lapinette

AM - you got taste!!! Bryan Ferry! Underbar men kan tänka mig att det blev mer hångel än dans .  Gillade den spanska översättningen på denna version .

• Lapinette

Och jag var tvungen att kolla igenom min Iphone (har alla Hotel Costes där) för att hitta vår -
    ">

(vi dansade cha-cha).

• passionsblomman

Ja, här har ni visst också börjat inse att det blir helg lite tidigare den här veckan..

Jag vill bara logga in och önska er allihop en riktigt skön och rolig midsommarhelg!
    Nu är det slutspurten på attt fixa i ordning här, vilket bla innefattar att gå ut och plocka undan livsfarliga saker som yxor och annat som ligger framme. Det kommer ju för tusan små barn hit, varav en mycket företagsam treåring....
    Bädda till 14 pers, putsa av badrumsporslinet, lägga ut de nytvättade trasmattorna, stryka dukar, skruva ihop extrabord och lite sådant där.

Sedan är det Kalmar, lite inköp-jag tänkte försöka se om det kan finnas en klänning/tunika att hänga över min lekamen på midsommarafton. Åsså ska den här floristen visst fixa lite dekorationer till festbordet, jamen ¨då behövs det ju blommor...

Ja, ni vet hur det är innan det kommer folk!
    Sedan, när de kommit, så lär det inte bli tid för BT. Så vi får se när jag kikar in nästa gång. Hoppas ni också har fullt upp heeeeeeeeeela veckan, så jag inte har trehundrafemtio sidor att läsa ikapp!

Mugglan, du har alldeles rätt på alla punkter om det där med känslorna. Idag känner jag mig förresten helt OK, fats ytterligare 10 000 fattigare. Tänk vad jag kunde hittat på för annat roligt med de 22 000 som nu ska ut nästa gång. Jag vet att det är en ytlig del av det hela, men som arbetslös så kan jag säga att det svider förbannat även i ytliga sår ibland.

Lappis, du och Roger ser strålande ut ihop!
    Och jag vill också se er på riktigt! fast jag kommer aldrig att reda ut vem som heter vad IRL och sedan komma ihåg det.

Nu ska jag ha lite kaffe och sedan vika tvätt. Kram på er alla!

• nennesjuttioåtta

oh cha-cha! Vi dansade tryckare, och sen blev det faktiskt en vals också, eftersom en släkting hade knåpat ihop en till oss på fiol.

• Lapinette

pb - jag presenterar mig som Lappis och du kan kalla mig för det ... no probelmas! Har själv problem med alla "riktiga" namn.

Ha en riktigt skön Midsommar och ta hand om dig!!! KRAAAM

Och visst är jag och Roger ett snyggt par .

• Lapinette

nenne - vi tog lektion av min brorsa typ ett halvår innan bröllopet och på kvällarna i Cannes tog vi bort köksbordet och tofflade runt (i IKEAs tofflor) för att lära oss (läs maken) koreografin.

• Lapinette

Annars är det här en favorit från Hotel Costes ... och ändå bättre med två av mina favoriter från So you think you can dance!
    ">

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2010-06-23 10:27:15 följande:
    Annars är det här en favorit från Hotel Costes ... och ändå bättre med två av mina favoriter från So you think you can dance! www.youtube.com/watch
    oj, jag trodde det var från er bröllopsvideo.
  • Lapinette

nenne - hade då varit tvungen att byta klänning tror jag och inte övat i tofflor i vår lilla lägenhet i Cannes. Nej, vi har ingen video på vår dans tyvärr då tjejen vi betalat för att filma verkade glömma bort hennes uppgift under och efter middagen .

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen