• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • muggles

Lappis: gillar du Michael Bublé? Han är så bra att sätta på (!) när man lagar mat, dricker rödvin, och bara lördagssoftar...

• Lapinette

Hmmm.. nu är jag igång (gällande musik). Massive Attack får vi inte glömma ... både dem, Morcheeba och Hotel Costes har jag fått lära mig/ärva av maken.

">

• fru AM

BS: jag oroar mig lite för er kanins brist på mat och har googlat lite ... Här är en forumdiskussion om bästa kaninmaten: 

http://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=7d3b7831-ad8e-4325-8739-4681569b0f79

Och här en länk till en djuraffär som verkar ha bra grejor: http://www.zoomarknad.se/category-list.asp?catid=5600

(Vår kanin fick mest gräs, morötter och andra grönsaker. Ibland norpade han ett wienerbröd också. Han blev 10,5 år vilket är rätt mycket för en dvärgkanin. Men han fick även ett kosttillskott - Mucki-Vit - som han var i det närmaste beroende av, det var kanske det som fick honom att bli så gammal?)

• muggles

(bra version av den låten!)

Den här är väl den mest kända med honom (också bra!):

• Lapinette

mugglan - då rekommenderar jag Hotel Costes!

• muggles
    Lapinette skrev 2010-06-23 09:40:28 följande:
    Hmmm.. nu är jag igång (gällande musik). Massive Attack får vi inte glömma ... både dem, Morcheeba och Hotel Costes har jag fått lära mig/ärva av maken. www.youtube.com/watch
    Jag fick inte upp den?! "Nicht verfügbar" stod det (vi har tysk server)
  • muggles

Lappis: nu lyssnar jag på Hotel Costes - kan tänka mig att den passade som en smäck där i solskenet vid ostaffären! Fast jag är mer för jazzz....

• Lapinette

Michael Bublé är bra ...kanske lite väl mycket covers och "mammamusik" men jag ska nog smygtitta på den CD'n också.

• Lapinette

mugglan - skriv massive attack - teardrop på YouTube.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen