• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • passionsblomman

BrudSommar2006 skrev 2010-06-22 16:15:15 följande:
    PB, kan man inte prova sån där assisted nästa gång?  Här är vi mitt i kaninförberedelserna, vet inte om det är Iris eller jag som mest ser fram emot att han kommer.

Assisted-vaddå-för-något?

• BrudSommar2006

Fasen vad Astrid bits trots att hon inte har en tand i sikte, det börjar göra satans ont att amma ibland. Snart får hon svälta.

• passionsblomman

BrudSommar2006 skrev 2010-06-22 16:26:34 följande:
    Fasen vad Astrid bits trots att hon inte har en tand i sikte, det börjar göra satans ont att amma ibland. Snart får hon svälta.

JÄVLAR vad det gör ont när de bits!

• MSW

Pb: *kramar* Bs: tycker ni kan fråga Kolmården utan att skämmas.. Lycka till med Jocke! Här är vi på väg hem efter två härliga men fullspäckade dagar! Avslutade med att handla saker i shoppen för över 900:-! Vi har verkligen haft det jättebra, men det ska bli riktigt skönt att komma hem!

• BrudSommar2006

PB, assisted hatching, men det finns ju flera här som kan mer om det än jag!

• BrudSommar2006

Har just fått hjälp av Snigeln att hitta rätt kaninfoder, man inbillar sig annars lätt att det finns kaninmat på Ica men så är visst inte fallet, inte tjänligt sådant i alla fall.

• fru AM

När man inte trodde att miljardären kunde bli jobbigare så tar han det ett steg längre.

Nu hatar jag honom verkligen. Kul att han ska bo här sedan, en trappa upp. Verkligen kul.

• porchez

tittar in jublande glad!!! Gymmet har öppnat igen och jag har precis kommit hem från mitt första pass Combat. Överlycklig, de kommer köra samma pass (les mills) och de bästa intruktörerna är kvar mer behövs inte för att göra mig glad   Nu ska jag sluta tjata om det här, känner mig lite enformigt, men (lite tragiskt) så är träningen det enda som är viktigt för mig just nu..

PB - återigen finner jag inga ord, BLir bara arg ch tycker att livet är så förskräckligt orättvist! Du är en av de mest omtänksamma personer jag vet, verkar så go och rar och jag vet en underbar mot mot din son idag...

Snorkis - hjälp vad du skrämde mig! skönt att det inte var nån fara. Men hemskt ang. din make. Detta måste jag ha missat helt.. Ska föresten inboxa dig oxå, du kom ju med en fråga för typ en månad sen eller nåt   (jag är inte så snabb av mig)

PB - ingen har nu läst lite till och vilken bemötande! BRA att du säger ifrån, vet inte om jag skulle ha vågat det själv....

Nej nu måste jag dusha innan jag fortsätter...

• passionsblomman

fru AM skrev 2010-06-22 19:52:18 följande:
    När man inte trodde att miljardären kunde bli jobbigare så tar han det ett steg längre. Nu hatar jag honom verkligen. Kul att han ska bo här sedan, en trappa upp. Verkligen kul.

Vad gör han den idioten?

• passionsblomman

Porchez, tack det var verkligen gulligt sagt!

Och att gymet öppnade igen är ju skitkul! Det är så tråkigt när det stängs ihop saker på mindre orter. det drar ner så himla mycket och brukar följas av mer.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen