Guten Abend!
Stackars söta rara PB, jag lider med dig, fy fan vad tråkigt. Jag var inne i måndags o kollad eoch höll tummarna... men det hjälpte inte. Men vad bra att ni kör på i höst.
Jag hinner inte heller skriva. Vi håller på att packa.... fast problemet är att vi inte har någon bil...
Den är fortfarande inte lklar och reservdelarna har inte kommit. Klockan 14 på lördag ska vi vara i Kroatien... känns så där.... På torsdag ska jag har kalas för Victor kl 15 hemma hos mina föräldra och 18 personen kommer. Flyget går inte heller, men hittade en tågbiljett så jag kan komma ner i morgon kväll ivärsta fall.... vilken osis.
Det har varit sjukt mycket hela tiden här, så jag är verkligen helt slut.
Kalas har avlöpt och vi serverar alltid vin på våra kalas, även på en söndag, så folket gick inte hem i tid.... gahh
Min dag idag. kl 8.15 Cityakuten för jag smälde av ett hörn på min framtand, det tog aplång tid att sitta där och vänta, men vid 9.30 hämtade jag Skorpan på maknes kontor.
10.15 familjerådgivning
12 lunchdate
13.30 handla allt man måste ha med sig som man har glömt och snabb titt på rean
14.30 rörmockaren hemma, för spolknappen på toan gick åt fanders och inget vatten rann till
15 hämta Victor
15.20 hem med barnen för det var nerkissningar
15.40 ut till parken, tar med mat för vi hinner inte hem
16 framme iparken
16.40 barnen middag i parken,
17.30 buss till kungsholmen för att köpa ny bilbarnstol
18.40 hemma igen
19.00 bada ungarna och lägga dem
laga mat till oss själva
tvätta
packa
nu är jag helt SLUT
Känns som alla dagar är lite halvcrazy
ja ja. jag ska inte klaga... man väljer vissa saker själva
Victor fyllde 3 år igår. Jag lät honom ha lite extra kalas med glasspinnar som jag handlade och han fick med till dagis. Efter dagis så tog jag med honom på en båt tur i sthlm innerstad. Så kul!
Vi hoppade av vid gröna lund efter 40 minuter på båten och sen åkte vi karuseller och åt korv med pommes och hade riktigt roligt. Bussen hem och han var lycklig som bara den!
Tänk att han är 3 år nu min lille skatt!
hann uppfatta att Snaily gjort sitt UL, synd att läkaren var mupp, se till att diskutera detta på annat sätt, det är mycket bra för sinnesron, ask me!
Jag babblade med min överläkare om det där i 2 veckor..... sen var det bra som först...
Nåväl.
Hinner inte mer nu.
HOPPAS ALLA FÅR EN FIN SOMMAR!
Glad sommar ohc trevlig semester.
Jag tittar in snart igen.... men vet inte riktigt när.
AM tack för senast, så fantastiskt roligt att vara hos er en stund efter dagis, unganra gillade det och somnade som furor i vagnen.
Vilket Bröllop!!!! Hoppas du såg dem. Jag hoppade upp på en lyckstolpe på Strandvägen för att få en skymmt, just när de red förbi skulle jag ta kort, men tryckte på "stänga av" knappen istället... switch så var de borta, Scheisse!
Men gode tid vad allt var vackert, jag var ute hela dagen! Stod vid Grand hotell och såg dem live hoppa in i bilana, vinkade som fan till snyggingarna
He he he.... men men vad är ett bröllop slottet
Det var en stämningi luften som hette duga, jag kan verkligen inte erinra mig om något liknande någonsin. MAGISKT.
Trossen blir det med