• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • snaily

Hej och hejdå liksom... nu drar jag till jobbet igen!

• Lapinette

snaily - hej och kram!!! och om vi inte ses innan så trevlig Midsommar! Trist att du jobbar hela helgen men jag antar att ni hinner fira där emellan.

• nennesjuttioåtta

lappis – den är det! Den är Lappislåten!

• nennesjuttioåtta

BS, nate var vår kanins favoritmat! Fast hon blev stor som en schäfer nästan, inte så gullig. Med dubbelhaka som Peter Harrysson. sv.wikipedia.org/wiki/Våtarv 

• nennesjuttioåtta

trodde däremot inte att de gillade rölleka som är så hård?!?

• nennesjuttioåtta

åhåååå, här kom kollegan in efter lunch, för att jag inte skulle vara ensam... jaja. Det är bara 3,5 timme kvar.

• nennesjuttioåtta

och så gillar hon ingen annan musik än rave så hon klagar hela tiden på min musik och då hör jag den knappt själv. 

• Lapinette

Här verkar det som alla ska gå tidigare så jag lär snart sitta själv. Ska ju ut och flumma ikväll . Träffa några gamla väninnor som jag inte sett på 10 år! Jösses, vad ska vi prata om?

• nennesjuttioåtta

nej nu jävlar, här får ni lite stämningshöjande inför helgen:

">

• nennesjuttioåtta

å huve det hänger som en hängselstropp!

Snaily förresten – BALLA samma som SULLA?!?!?! Det var det värsta jag hört, hahahahah! 

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen