• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

nä, vi skyller på dieten. För lite fibrer!

• Oupsie

Hej Nenne, ja nu är vi bortresta . Det är härligt, men det kommer nog inte riktigt bli som jag hade tänkt mig. Inga rosastekta oxfiléer med rödvin om kvällarna. Men jag får väl klara mig utan det .

• nennesjuttioåtta
    Oupsie skrev 2010-06-23 15:03:36 följande:
    Hej Nenne, ja nu är vi bortresta . Det är härligt, men det kommer nog inte riktigt bli som jag hade tänkt mig. Inga rosastekta oxfiléer med rödvin om kvällarna. Men jag får väl klara mig utan det .
    ja stackars dig.
  • nennesjuttioåtta

idag ska vi hämta ut vagnen. Galet! 

• Lapinette

Oupsie - ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Så länge det är positivt är det helt ok.

nenne - stackars rakade, grönmålade kanin!!!

• Oupsie

Jepp, det är ju för en bra sak. Men jag är ganska illamående också, så  jag är inte särskilt sugen på  mat. Så jag går inte suktar efter vare sig oxfilé eller vin (för tillfället i alla fall).

Men jag är lite orolig, för jag har som mensvärk fortfarande, så varje gång jag går på toaletten så tror jag att det ska ha kommit blod . Jag hittade någonstans där det stod att det var vanligt med mensvärk, men BM skrämde upp mig lite och sa att det kunde bli ett MF .

• Oupsie

Nenne, oj vagn! Gud vad snabbt tiden går, det är ju inte alls länge till Pricken ska komma .

• nennesjuttioåtta

Oupsie, mensvärken satt i ett tag tyckte jag. Eller mensvärk, mer som en spännande känsla, alltså att det drog och spände, för det gjorde inte ont. Det är säkert heeelt normaaaalt

• nennesjuttioåtta
    Oupsie skrev 2010-06-23 15:15:24 följande:
    Nenne, oj vagn! Gud vad snabbt tiden går, det är ju inte alls länge till Pricken ska komma .
    nej, jag vet! Eller nej, jag vet inte alls. Jag har förlikat mig precis med att jag ser ut som Tweedle Dee och då är det liksom slutspurt redan. Jag tycker det gått sjukt fort, stanna tiden! Jag vill vara gravid jämt! 
  • nennesjuttioåtta

lappis, ja, stackars kaninen mitt i färgen. Och inte blev det så bra att måla med honom heller, han sprattlade ju så.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen