• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

blablablablablablablablalbalblablablaaaaaaaaa

• Lapinette

Men nenne .. jag måste ju vara trevlig och pigg ikväll (ut med gamla kompisar)! Tror jag åker hem emellan med min Polare Roger så jag har honom hemma istället för på kontoret och så hinner jag slänga i mig en c-vitamin innan jag far ut på stan igen.

• BrudSommar2006

Ha det så trevligt Lapinette och krya på dig.

• BrudSommar2006

Nenne, ha, nej campa blir det inte men om man verkligen ansträngde sig skulle man säkert hitta något bo-på-lantgårdställe eller så där det fungerar men jag orkar inte...

• nennesjuttioåtta
    BrudSommar2006 skrev 2010-06-23 16:42:22 följande:
    Nenne, ha, nej campa blir det inte men om man verkligen ansträngde sig skulle man säkert hitta något bo-på-lantgårdställe eller så där det fungerar men jag orkar inte...
    B&B kanske?
  • nennesjuttioåtta

nu ddrar jag också. på er!

• Oupsie

Internet slutade fungera.

Nenne, nä, det gör ju inte så ont som vid mensvärk. Tror att jag blir lite rädd också, och då kanske jag tycker att det gör mer ont än vad det egentligen gör.

Det är så roligt att höra dig säga att du vill vara gravid hela tiden . Men jag tror att du kommer att tycka att det är lika roligt att ha Pricken på utsidan som på insidan.

AM, ja så kanske man får göra för det känns ganska plågsamt att inte få kissa när man vaknar.

Nu börjar klockan bli så pass mycket här att man kanske kan förbereda sig för frukost.

• BrudSommar2006

Suck, jag hade förträngt den där tiden när de vänder sig över på mage så fort man lägger ner dem och sedan blir hysteriska för att de inte kan vända sig tillbaka. Så slitigt.

Oupsie, har aldrig varit med om att man inte får kissa innan!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen