• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

nej, du bytte bort Sommar i Dalom-låten. Katastrof!

• Lapinette

Börjar bli nervös .. inget svar från nenne!!!!

• Lapinette

Ehhhh beeehhh (som min man brukar säga) ... vad det bara det??!! Om du nu måste lyssna på rejv ... kanske denna duger?
    ">

Eller den kanske är alldeles för snäll?

• nennesjuttioåtta

midsommarnatten är vacker och lång, uti varje by man reser midsommarstång och kryper till sängs först när sola går opp och huvet det hänger som en hängselstropp! I HedemorAAA, i Borlänge staaaa, i Säter och leksand upp till Rättevikarnaaaa ja då är det tjim ja då är det tjo, på midsommar ska man uti Dalom bo!

• nennesjuttioåtta

Ehhhh beeeeh?!?! Vad gulligt!

• nennesjuttioåtta

ÅÅÅH I LIKE! Here we GO! Nä, den ska jag inte bjuda henne på, hahahhaha här poppar jag rock som gör henne stressad. FOOOOOO FIGHTERS!!!!!

• nennesjuttioåtta

Jag tror hon är mer Prodigy, faktiskt.

• Lapinette

Sitter och headbangar till Chemical Brothers!!!

• Lapinette

Ahhhh.... lööööööööövvvv Prodigy. Har faktiskt uppträtt till deras musik (dansade streetdance ett tag ... med knäskydd och militärkläder ... ).

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen