• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Fru E skrev 2010-04-28 13:35:52 följande:
     SOvit gott Ninnis

Jaaa... Jag vaknade av att jag snarkade *gäsp*

• Ninnnis

Nu ska jag snart köra från jobbet. Först ska jag uträtta ett par ärenden, sen ska jag träna. Det känns lite dumt att stänga in sig i en varm träningssal när det är sol ute, men vad gör man inte för beach 2010... *skojar*

• Fru E

Ninnis-här blir det nog promenad istället.......eller kanske skulle ta mig till gymmet och styrketräna......

• Daa

Det känns alltid lika besynnerligt att vakna på det viset.

Ninnnis skrev 2010-04-28 14:15:00 följande:
      Jaaa... Jag vaknade av att jag snarkade *gäsp*

Snart hemgång nu. På mitt program ikväll står en joggingtur. Måste ladda ordentligt så jag verkligen kommer mig iväg.
    *laddar....*
    *.......*
    *.......*
    *.......*

• Villemoa

Vad söta ni är!

Det går alltid bra att inboxa mig också om det är nåt, för er som inte har mig på FB jag kikar in med jämna mellanrum för att läsa lite.

lanovia: jag är i v.11+6 idag och BF enligt BM är 11 november. Får se vad RUL kommer fram till i juni.

Kramar till alla!

• Leksi

Hej alla! Här är jag och magen den är kvar håhåjaja. {#lang_emotions_gravid} Bebisen verkar trivas bra där inne för jag har inga förvärkar eller några andra tecken om att något skulle vara på gång. Tio dagar över BF idag och imorgon har jag koll hos MVC. Har inget hänt innan dess kommer hon boka tid för igångsättning på måndag. Så det kanske blir en maj-bebis trots allt, det trodde jag faktiskt inte!

Åh Villemoa, då är du ju i "magiska" vecka 12 nu, så skönt! Hoppas du kikar in ibland med en kort uppdatering hur det går. Lycka till med jobbet & hoppas illamåendet ger med sig snart!

Grattis till lammen Fru Sy! Kan du inte lägga in några bilder? *ber snällt & tindrar med ögonen* De är ju så söta! Min faster föder upp lamm och de har väl några hundra stycken nyfödingar just nu, men tydligen ska man inte besöka får som gravid (har aldrig hört förut men jag antar att de har koll) p.g.a. någon smitta man kunde råka ut för, så den här våren får vi hoppa över det annars obligatoriska besöket i ladugården.

Daa och Ninnis, hoppas era träningspass gick bra! Och Fru E´s promenad. Eller blev det gymmet?

Undrar hur det går för Bruttan och lilla grodan... Hoppas sollampan hjälper och att de får komma hem snart. Jobbigt att de har så himla långt till sjukhuset också, har för mig att det var 26 mil tur och retur? Då är det ju inte så lätt för de större barnen att komma och hälsa på heller.

PB - var det idag dina släktingar skulle komma på besök? Hoppas du inte förtog dig med all städning, vädring av madrasser och vedstapling innan de kom.

Idag fick vi en inbjudan till bröllop! Tyvärr är det redan den 19 juni (dessutom samma dag som Victoria & Daniel gifter sig! Jag som hade tänkt att sitta bänkad framför TV:n den dagen alternativt åka in till Stockholm om det funkat med bebisen) så det känns väldigt tajt inpå bebisens ankomst (om den nu tänker komma över huvud taget förstås). Fast det är makens bästa kompis som gifter sig så om inte jag känner mig redo så får han gå själv.

• lanovia 08

Leksi det din bebis har verkligen ingen bråtska ut. Men nu vet du ju när det blir ett slut ialla fall, senast måndag har ni eran älskling hos er.

Bröllopet förstår jag kan kännas lite stressande just nu. Men ta det lugnt med att bestämma dig. Kanske känns det helt ok när det närmar sig.

• lanovia 08

Skönt att du mår bra just nu Daa. Hoppas joggandet gick bra.

• lanovia 08

Låter som en skön sovstund Ninnis.
    Vakna för att jag snarkar brukar jag göra när jag ligger på stranden.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan