Hej alla! Här är jag och magen den är kvar håhåjaja.
Bebisen verkar trivas bra där inne för jag har inga förvärkar eller några andra tecken om att något skulle vara på gång. Tio dagar över BF idag och imorgon har jag koll hos MVC. Har inget hänt innan dess kommer hon boka tid för igångsättning på måndag. Så det kanske blir en maj-bebis trots allt, det trodde jag faktiskt inte!
Åh Villemoa, då är du ju i "magiska" vecka 12 nu, så skönt! Hoppas du kikar in ibland med en kort uppdatering hur det går. Lycka till med jobbet & hoppas illamåendet ger med sig snart!
Grattis till lammen Fru Sy! Kan du inte lägga in några bilder? *ber snällt & tindrar med ögonen* De är ju så söta! Min faster föder upp lamm och de har väl några hundra stycken nyfödingar just nu, men tydligen ska man inte besöka får som gravid (har aldrig hört förut men jag antar att de har koll) p.g.a. någon smitta man kunde råka ut för, så den här våren får vi hoppa över det annars obligatoriska besöket i ladugården.
Daa och Ninnis, hoppas era träningspass gick bra! Och Fru E´s promenad. Eller blev det gymmet?
Undrar hur det går för Bruttan och lilla grodan... Hoppas sollampan hjälper och att de får komma hem snart. Jobbigt att de har så himla långt till sjukhuset också, har för mig att det var 26 mil tur och retur? Då är det ju inte så lätt för de större barnen att komma och hälsa på heller.
PB - var det idag dina släktingar skulle komma på besök? Hoppas du inte förtog dig med all städning, vädring av madrasser och vedstapling innan de kom.
Idag fick vi en inbjudan till bröllop! Tyvärr är det redan den 19 juni (dessutom samma dag som Victoria & Daniel gifter sig! Jag som hade tänkt att sitta bänkad framför TV:n den dagen alternativt åka in till Stockholm om det funkat med bebisen) så det känns väldigt tajt inpå bebisens ankomst (om den nu tänker komma över huvud taget förstås). Fast det är makens bästa kompis som gifter sig så om inte jag känner mig redo så får han gå själv.