• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

Kram till Villemoa och Lanovia ♥

Sömn, det är en underskattad hälsofaktor! Det är bara såååå viktigt! Så kom ihåg att sova tjejer!! Lanovia, din man är för go!

Här är jag!

Är också rätt upptagen med jobb, ungar som går på dans och Lek o Plask, deklarationer, skrivelser till Skolnämnden, samtal med rektorer och lärare och så trycker jag in lite träning där emellan. Igår var jag på ett skitjobbigt, härligt Pilatespass. KÄnslan efteråt är oslagbar!
    Hemma håller huset på att gro igen och maken är skitsur, har ryggskott bla-bla-bla-bla.

Men jag smyger in och kollar hur ni har det!

Bruttan: Hur mår du och grodan i solen?

Puss o kram, nu ska jag gå och dricka kaffe och äta tårta. Kollegan fyller år.

• lanovia 08

Ja jag säger ju att min man är bäst ((((((för mig)))))

• lanovia 08

Hur är det med Fru E och Ninnis idag då?

• lanovia 08

Sonja du har fullt upp hör jag. Jobbigt med sur man.

Varför skrivelse til skolnämnden?

• Fru sy

God morgon tjejer.

Igår när jag kom hem hade en av våra tackor fått två helt underbart söta små lamm, mamma för första gången och hon får två små som hon dessutom tar hand om alldeles själv... häftigt!! Och så idag när jag kommer ner där på morgonen har det precis föds en liten till, den är såklart oxå helt underbart söt, duktiga de är mina små djur. På jobbet grattade de mig till att jag hade blivit "mormor" {#lang_emotions_smile} 

Nu sitter jag och äter frukost, börjar lite senare idag, skall ha massa samtal ikväll så jag är inte hemma förrens vid 21, men sen är det skönt för då är det bara två samtal kvar, jippi!!

Hoppas ni får en härlig dag!!

• Ninnnis

Sonja, det låter som att du har en del jobbigt på gång... Duktigt att komma iväg på träning ändå! Kram!

Lanovia,

Jotack, det är bättre med mig. Jag tycker mig se lite ljusare på tillvaron nu, och har huvudet över vattenytan. So far, so good

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-04-28 09:26:43 följande:
    Åh, vad underbart med små nyfödda lamm, Fru Sy! Lycka till med samtalen.

Tack!

Härligt att höra att du mår lite bättre.

• Fru E

Ninnis-försöker att inte älta sådant jag ändå inte kan påverka, tex när indianerna behagar komma så de inte pajjar alla aktiviter de kommande månaderna etc........tar dag för dag och ibland går det bra och ibland inte.
    Bävar lite inför när väninnan sätter igång med verkstaden.....vilket bör vara inom de närmsta månaderna.......

• Fru E

Fru Sy-ohhhh små söta lamm *smälter* hur känns det att vara mormor {#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan