• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Villemoa

Flickor, jag tänker ta en paus från BT. Jag känner att jag inte tillför tråden något längre, hinner knappt läsa vad ni skriver. Det är full rulle på jobbet med utvecklingssamtal och slutspurten inför sommarlovet har börjat. Jag mår fortfarande illa och är trött, orkar inte med mycket.

Jag kommer inte ge upp er helt utan kommer försöka komma in och läsa för att hålla mig uppdaterad lite.

Många kramar från mig!!

ps har Leksis bebis kommit än? ds

• lanovia 08

Oj vad händer här? Har alla gått i dvala?

Leksi kanske är på BB??? Är det någon som har hennes nummer?

• lanovia 08

Villemoa vad tråkigt att läsa. Du tillför tråden alldeles tillräckligt bara med din existens men känner du att du inte orkar så finns vi här och väntar tills dess du har energi igen. Hoppas illamåendet ger med sig snart. Hmmm sitter här och funderar på hur långt gången du är och när BF är???

Massa kramar och från mig.

• lanovia 08

När det blir så här tyst en hel dag efter att jag skrivit får jag ångest. Vad skrev jag som var så fruktansvärt konstigt??

• lanovia 08

Igår dippade jag rejält runt middagstid. La mig o somnade vid amningen. Vaknade av att maken kom hem fick order om att fortsätta sova medans han gjorde middag. Vaknade sedan väldigt mycket piggare o gladare.
    Så Hvidis du har nog rätt i att jag skall försöka sova lite på dagarna (vilket jag iof gjort ibland innan också).
    Och visst stämmer din hypotes om att man själv vill vara liten ibland.

• Fru E

Villemoa-lite tråkigt att du lämnar tråden men när du har mer kraft så är det bara att komma in

• Ninnnis

God morgon!

Jag är också här, jag smyger runt lite

Villemoa, du kommer att vara saknad! Tur att vi har koll på dig vis FB

Lanovia, du är för söt! Tror nog inte att du skrev något konstigt

Hur har du det, EA?

Hur är det med Blommis? Och Sonja, Daa och Bruttan? Ingis?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan