• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

Fru E skrev 2010-04-28 15:01:58 följande:
    Ninnis-här blir det nog promenad istället.......eller kanske skulle ta mig till gymmet och styrketräna......

Vilket blev det?

• Fru E

Lanovia-powerwalk och sedan ryggövningar

• Fru sy

Leksi skrev 2010-04-28 17:37:10 följande:
     Grattis till lammen Fru Sy! Kan du inte lägga in några bilder? *ber snällt & tindrar med ögonen* De är ju så söta! Min faster föder upp lamm och de har väl några hundra stycken nyfödingar just nu, men tydligen ska man inte besöka får som gravid (har aldrig hört förut men jag antar att de har koll) p.g.a. någon smitta man kunde råka ut för, så den här våren får vi hoppa över det annars obligatoriska besöket i ladugården.Daa och Ninnis, hoppas era träningspass gick bra!

Då finns det ju en positiv sak med att jag inte är gravid nu, jag kan få kela med lammen!!!{#lang_emotions_tongue_out} 

• Fru sy

vad duktiga ni är tjejer som tränar!!

Ninnnis skrev 2010-04-28 14:49:56 följande:
    Nu ska jag snart köra från jobbet. Först ska jag uträtta ett par ärenden, sen ska jag träna. Det känns lite dumt att stänga in sig i en varm träningssal när det är sol ute, men vad gör man inte för beach 2010... *skojar*

Nu ska jag snart köra från jobbet. Först ska jag uträtta ett par ärenden, sen ska jag träna. Det känns lite dumt att stänga in sig i en varm träningssal när det är sol ute, men vad gör man inte för beach 2010... *skojar*

Ninnis-här blir det nog promenad istället.......eller kanske skulle ta mig till gymmet och styrketräna......

Daa skrev 2010-04-28 15:52:12 följande:
    Det känns alltid lika besynnerligt att vakna på det viset. Snart hemgång nu. På mitt program ikväll står en joggingtur. Måste ladda ordentligt så jag verkligen kommer mig iväg. *laddar....**.......**.......**.......*

• Fru sy

Leksi: Snart får ni har liten bebis hos er!!!!!

• Ninnnis

Spännande Leksi! Hoppas kollen idag går bra och att bebben vill komma ut snart

• Fru sy

Jobbade sent igår oxå, hann precis hem till Greys Anatomy som tur väl va eftersom det är det bästa program som finns!!! När jag kom hem hade mannen dessutom skjutit ett vildsvin, så han var mäkta nöjd...

Idag har jag bara kortdag, våra 8:or är på prao så jag har bara lektion till 12.10 så sen ska jag åka hem och vila lite innan det blir dags att sy igen.

Har hänt en hel del på syfronten faktiskt. Har fått en beställningen till en tjej som sitter i riksdagens, hennes barn vill ha mina fina barnkläder. Och så är det en gårdbutik som vill ha mina saker, skall träffa henne på söndag. Så roligt!!

Nu är det dags att börja jobba

• Fru Bygg

Fru Sy; vad skoj med alla beställningar! Du är så duktig! Kela nu ordentligt med de små lammen!

• Fru sy

Tack Fru Bygg!! Och kela med lammen det ska jag göra i eftermiddag. Bara att mata dem med lite pellets sedan är jag alla deras bästa kompis

Fru Bygg skrev 2010-04-29 08:12:15 följande:
    Fru Sy; vad skoj med alla beställningar! Du är så duktig! Kela nu ordentligt med de små lammen!

• Ninnnis

Vad kul med beställningarna, Fru Sy! Och vad exotiskt det låter med lamm och vildsvin

Ingen bebbe än, Leksi?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan