• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Hvidbrud

Fru sy: en kram härifrån också! Det är inte att veta varför, en klart att det knns orättvist! Sydde igår förresten. En dagisväska!

• Fru E

Fru Sy-jo men du vet om man slaaaaaaappppnar aaaavvvvvv och står på huvudet så blir man på smällen direkt
    Skämt åsido så känner jag som dig men man får bita ihop lite

Fru sy skrev 2010-04-30 07:57:11 följande:
    Tack för kramen Ninnis, den behövdes!!Fick precis veta via FB att två av mina gamla kompisar ska ha barn, det känns verkligen som alla blir gravida utom vi nu. En av dem gifte sig dessutom i oktober, hur lyckas man bli på smällen så snabbt, det skulle jag gärna vilja veta...Nu är det väl bara att gaska upp sig, lektion börjar snart. Kort dag som vanligt på fredagar, mannen och jag träffas i stan för lunch. 
  • Fru Bygg

Trött, trött, trött. Tänkte för en gång skull passa på att sova lite när lilltjejen sover, men inte idag tyckte hon. Hon somnade och jag gick och la mig, men bara 10 minuter senare, alltså TIO så är tjejen pigg som en mört och vägrar sova mer. Hon som alltid brukar sova en halvtimme iallafall!

Så finns det någon som vill låna en pigg tjej en timme så jag kan sooooovvvvva?
    Eller så får man kanske inte skriva?

• Fru Bygg

Hur är det med fru E? Ingen tumhållning ännu?

• Ankan80

Skönt att ni fått komma hem Bruttan!
    Pussa grodan från mig {#lang_emotions_kiss}

• Fru E

Fru Bygg-jag lånar henne gärna
    Nä tumhållning är bortkastad denna månaden på mig, skänker den till övriga. Hoppas att indianerna hittar hit någon gång nästa vecka iaf

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan