Hvidbrud skrev 2010-04-29 21:15:43 följande:
Heloise: du kan få min första amningsbh i j-skål....
Tack! Fast du du är mkt smalare än mig

Jag är både fet och har stora tuttar, men det känns tryggt att veta att det inte är ngr problem att få tag på så "stora" kupor.
Jag hinner inte riktigt med er här inne, eftersom jag helst vill a: sova och b:skälla på folk.
Jag är som Michael Douglas i Falling Down ungefär, jag som brukar ha så jämt och fint humör. Jag vet att jag blir arg helt i onödan, men det spelar ingen roll, jag kan inte hejda mig, jag hoppas verkligen att jag får mindre psykopat drag ju längre fram vi kommer. Men är ni arg på nån som ni inte vill skälla på så är det bara att säga till, jag har inga problem att ta över ngn annans bråk 
Annars är jag i v7 och mår primar, mår inte illa längre( hoppas det håller i sig), utan det är bara humöret och så en förlamande trötthet som är jobbigt. Det stretar, drar och gör stundtals ganska ont i magen, men det skall vara så, sa min läkarkompis( när jag gråtande ringde kl 6 på morgonen) Magen är svullen, fast det göms nog i allt fett, bara jag som lägger märke till det, och så har jag som sagt var vuxit ur mina bh'ar, känns som om jag har belgian blue tuttar!
Spännande Leksi! Och kul med barnkläderna och lammen fru Sy.