• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

Allt är bara bra med oss! Det är full fart här hemma med en busig tjej och kommande visningar. Det är dags för den första idag, så ni får hålla tummarna för att det går bra.

Hur är det själv Ninnnis?

• Ninnnis

Då håller jag tummarna!

Tack, det är ganska bra. Jag jobbar med att styra mina tankebanor och att få tillbaks min positiva inställning, så det ska nog gå bra.

• Fru Bygg

Du vet att vi alla finns här! Är ert hus klart nu, eller det är fortfarande lite kvar att göra?

• Ninnnis

Tack!

Det har inte hänt så mycket sedan påsk pga sjukdom och dödsfall i elektrikern respektive rörmokarens familjer, så det är fortfarande lite kvar. De har fått en deadline till nästa onsdag då maken kommer hem, för sen vill vi flytta in

• Fru Bygg

Usch vad tråkigt för elektriken och rörmokaren. Man förstår att det har tagit lite tid, men nu får de ju se till att vara klara. Förstår att ni vill flytta in!

• Fru Bygg

Villemoa; vi kommer att sakna dig, men förstår att du inte hinner med. Säger som alla andra, vi "ses" på FB. Ha det nu bäst och ta hand om dig och det lilla knytet i magen!

• Fru Bygg

Vad det är tomt i tråden nu för tiden! Var håller alla hus?

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-04-29 10:05:52 följande:
    Vad det är tomt i tråden nu för tiden! Var håller alla hus?

Jobbar...

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan